Bilkas børnetøj
Fra : Ib Jensen

Dato : 27-04-05 07:09

Var i Bilka, Århus i går. De havde tilbud til læder mc-jakker. Det var nogle
nydelige jakker. Blot synd at de som sædvanlig kun findes i børnstørrelse.
Den såkaldte XXL svar til en L. Pinligt Bilka.
Mvh. Ib

Fra : Bo Christensen

Dato : 27-04-05 07:22

> [...]
> nogle nydelige jakker. Blot synd at de som sædvanlig kun findes i
> børnstørrelse. Den såkaldte XXL svar til en L. Pinligt Bilka.
De er nok købt i kina, vi er lige kommet hjem dernede fra,
min kæreste der er M skulle i en XXL, det var hun lidt
fortørnet over :D
/bo

Fra : Ib Jensen

Dato : 27-04-05 07:57

"Bo Christensen" <bo@anet(slet).dk> skrev i en meddelelse
> De er nok købt i kina, vi er lige kommet hjem dernede fra,
> min kæreste der er M skulle i en XXL, det var hun lidt
> fortørnet over :D
> /bo

Jeg går ud fra at hun allerede har klippet størrelsesmærket ud af tøjet! Jeg
var en gang med en "kone" ude og købe MC-støvler. Det blev en str. 42, mens
hun plejede at bruge 39. Vældigt morsomt
Mvh. Ib

Fra : Peter Risager

Dato : 28-04-05 21:46

> Var i Bilka, Århus i går. De havde tilbud til læder mc-jakker. Det
> var nogle nydelige jakker. Blot synd at de som sædvanlig kun findes i
> børnstørrelse. Den såkaldte XXL svar til en L. Pinligt Bilka.

Så er jeg mere rolig, bruger normalt selv en størrelse medium, men det var
en
large der passede mig bedst, jeg var lidt i tvivl om at jeg havde købt en
der
var for stor, men sådan er de åbenbart. Tak for det :)

--
Peter Risager
"In this house, we obey the laws of thermodynamics!" - Homer J. Simpsons