Suzuki gsx600f 0. 120 på 4 sekunder :-)
Fra : Niels Poulsen

Dato : 25-04-05 23:23

Hej gruppe,

Jeg fik her til aften bekræftet min gixxer´s kraft.

Jeg er på vej hjem fra fra jobbet - det er mørkt og jeg har det fedeste lige
stykke landevej foran mig. ingen trafik.. bare der ud af... Jeg vrider
håndtaget godt i gearne og tju hej hvor det går.... måske lidt meget
forstærkt... Jeg suser forbi en p-plads...

4 km. længere ude lægger jeg mærke til en bil indhente mig med stor fart,
jeg sænker farten til de 80 - tænkte nok hvad det var der kom flyvens bag
mig...

Blå blink - disko time og fed lyd i altankassen bagved mig sur røv...
men hva jeg kørte jo kun 80 km/t.

Politiet, go aften må jeg se dit køre kort og er det din mc, er den nu helt
lovlig...

svar... den køre nu meget godt og ja det er min mc :)

Politiet sagde det var en vild motorcykel af en 600 ccm at være.. De mente
ikke at den burde kunne klare 0 kmt. til 120 kmt. på 4 sekunder...

Så far skal lige en tur til syn, og fik en hilsen på 1500 kr. plus 500 ( 30
% tillæg ) for at køre forstærkt på en 80´er strækning

Med venlig hilsen
Politiet...

http://www.karrieremanden.dk
http://www.karrierekvinden.dk
http://www.npnet.dk

Gratis hosting af hjemmesider på www.npnet.dk

Fra : André T.

Dato : 25-04-05 23:58

> Politiet sagde det var en vild motorcykel af en 600 ccm at være.. De mente
> ikke at den burde kunne klare 0 kmt. til 120 kmt. på 4 sekunder...

Det må jeg give politiet ret i.
Hvis det havde været en "GSXR600", så ok, men en "600F" 0-120 på 4 sec,
lyder flot...

> Så far skal lige en tur til syn, og fik en hilsen på 1500 kr. plus 500 (
> 30
> % tillæg ) for at køre forstærkt på en 80´er strækning

Sur røv da....

¨¨°º© http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=434 ©º°¨¨
© Bow Wow Wow Yippi Yo Yippy Yay ©

Fra : Niels Poulsen

Dato : 26-04-05 12:33

> Det må jeg give politiet ret i.
> Hvis det havde været en "GSXR600", så ok, men en "600F" 0-120 på 4 sec,
> lyder flot...

Lavet noget ved den.. hmm.. nej ikke specielt, udstødning og forrør er lidt
voldsomme store.
Gearing er lavet til laver top men mere acc.

Og så er den dyset om..

> Sur røv da....

Ja meget, men hva... Sårn er livet

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 26-04-05 00:27

Niels Poulsen wrote:
> [...]
>
> Så far skal lige en tur til syn, og fik en hilsen på 1500 kr. plus 500 ( 30
> % tillæg ) for at køre forstærkt på en 80´er strækning

Hej Niels,

Fedt :)

Jeg kan huske engang hvor min kammarat lige havde fået kørekort og vi
skulle ud og trille, vi kørte så ved siden af hinanden fra Hillerød mod
Birkerød, han med sin kæreste bagpå.

Han trækker så et øjeblik op på siden af mig, idet der kører en
politibil forbi i modsatte bane. Jeg kigger forsigtigt ned i spejlet og
kan se den laver en hård opbremsning og vender om, selvom der er fuldt
overtrukket.

Af rén refleks og instinkt fra knallert dagene, vrider vi bare øret på
geden, selvom der ikke umiddelbart ville være nogen udvej derfra, og de
jo allerede kunne have spottet vores plader.

Vi rundede 160 på uret, og kom til et T kryds hvor vi kunne se der ikke
var nogen, vi kørte derfor over selvom der lige var blevet rødt få meter
før vi kom til krydset, og fortsatte videre.

Vi kører 2-3 km med den hastighed indtil vi til sidst ikke kan se
politibilen bag os mere, hvorefter vi drejer ind af en sidevej og ind på
små villaveje for at holde en lille pause.

Når jeg tænker tilbage fatter jeg simpelthen ikke at jeg har været så
dum at tro jeg kunne slippe væk, men det bedste af det hele er at vi
ikke blev stoppet og vi har aldrig hørt fra det. Det er godt og vel 1 år
siden.

Jeg kan ikke andet end ryste på hovedet af mig selv når jeg tænker på
det nu og skammer mig egentlig lidt over det.

Ville lige dele den lidt underlige historie med jer, har flere fra samme
skuffe, og dette er da bestemt ikke den værste :(

Kenneth Østrup - <http://blog.riskoger.net/>

Fra : Niels Poulsen

Dato : 26-04-05 00:55

> Med venlig hilsen
> Kenneth Østrup - <http://blog.riskoger.net/>

Hej kenneth,

Jeg har dælme også mange historiere i skuffen efterhånden.

Jeg prøvet at crashe med 140 km/t i et sving og underligt nok.. hva har man
lært ? meget lidt hvad fart angår...

/Niels

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 26-04-05 01:05

Niels Poulsen wrote:

> [...]
>
> Jeg har dælme også mange historiere i skuffen efterhånden.
>
> Jeg prøvet at crashe med 140 km/t i et sving og underligt nok.. hva har man

Jeg har heldigvis kun kørt galt 1 gang på motorcykel, hvilket synes at
have påvirket mig i den rigtige retning.

Jeg tænker i hvert fald mere over bremseafstand og hastighed, men
noglegange, ja så ved jeg ikke hvad der går af en ;)

Kenneth Østrup - <http://blog.riskoger.net/>

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-05 07:20

> [...]
>
> Jeg tænker i hvert fald mere over bremseafstand og hastighed, men
> noglegange, ja så ved jeg ikke hvad der går af en ;)

Sjovt sådan har jeg det også, bare med regnvejr, jeg bliver SÅ forsigtig når
vejene er våde, både i bil og på MC :o/

Mvh
Morten

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 28-04-05 01:38

Juel wrote:

> Sjovt sådan har jeg det også, bare med regnvejr, jeg bliver SÅ forsigtig når
> vejene er våde, både i bil og på MC :o/
>
> Mvh
> Morten

Hæhæ ja,

Jeg har også haft en grim oplevelse i regnvejr på MC'en, selvom jeg
holdte stor bremseafstand til madkassen foran, var det åbenbart ikke nok.
Madkassen havde ikke bremselys og pludselig kom jeg bare tættere og
tættere på den, jeg var først stoppet efter en en pæn distances
udskridning holdte jeg noget nær 1 cm fra kofangeren.

Kenneth Østrup - <http://blog.riskoger.net/>

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 26-04-05 07:53

Er du sikker på at de overhovedet havde en måling på dig? Var det ikke bare
en metode til at få dig til at indrømme hvad du har kørt......

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Moller

Dato : 26-04-05 09:09

Henrik Nielsen wrote:
> Er du sikker på at de overhovedet havde en måling på dig? Var det ikke bare
> en metode til at få dig til at indrømme hvad du har kørt......

   tjooo, lyder os sådan ? mig bekendt kan de måle hastigheden, men acc.
tider ? og så præcise nok til at være brugbare ????

--
VH
Lars Molnit

Fra : Niels Poulsen

Dato : 26-04-05 12:31

> tjooo, lyder os sådan ? mig bekendt kan de måle hastigheden, men acc.
> tider ? og så præcise nok til at være brugbare ????

> [...]

Det kan de med et stop ur. det står også på den "tilkendelse givelse fra
politiet" hvor jeg er blevet målt med 3 forskellige typer udstyr.

Laser, stup ur, og Police pilot.. Sidste nævnte brugte de da de hæv mig ind
til siden.

/Niels