honda sj 100 bali
Fra : klaus nielsen

Dato : 24-04-05 09:11

hej
er dernogen der kender data på honda sj 100 bali ? bare motor og transmision
(bare om det er 2-4takt. hk. omdrejninger. topfart.kobling transmision. og
den slags almindelige oplysninger.)
jeg ledte på google. men der fandt jeg kun en masse ligegyldige ting.. og
billeder
honda.com og honda.dk gav heller ikke mening. der må da findes et sted hvor
man kan slå den slags op på de forskellige mc på nettet
på forhånd tak

venlig hilsen klaus nielsen

Fra : MKS - 74

Dato : 24-04-05 09:23

http://www.kleinjung.de

--
-Michael
No. 74 riding shotgun...

Fra : MKS - 74

Dato : 24-04-05 09:33

On Sun, 24 Apr 2005 10:23:11 +0200, MKS - 74 <mks74temp@tiscali.dk>
wrote:

>http://www.kleinjung.de

Og :

<http://www.statsbiblioteket.dk/gentofte/billed-data/mc-revyen/1996/Motorcykler_fra_A_til_Y/Honda__SJ_100_Bali_EX.jpg>

--
-Michael
No. 74 riding shotgun...

Fra : klaus nielsen

Dato : 24-04-05 10:54

> <http://www.statsbiblioteket.dk/gentofte/billed-data/mc-revyen/1996/Motorcykler_fra_A_til_Y/Honda__SJ_100_Bali_EX.jpg>

> [...]

ok tak. det var super perfekt og hurtigt.. tak for hjælpen

med venlig hilsen
klaus nielsen