Mc kluns
Fra : Christen Lautrup

Dato : 23-04-05 12:57

Hej !

Jeg skal ud og have købt mig lidt mc tøj. Jeg har fire simple krav til
tøjet - det skal være enkelt (ensfarvet sort), det skal ikke være lædertøj
og det skal være billigt og desuden skal tøjet være med indbygget stødpuder.
Jeg har været inde på T-hansen hvor de har en del mc kluns og det er nok
noget i den stil jeg skal have fat i (meget af det er desværre i spraglede
farver). Ellers har jeg hørt at bilka kører med et mærke der hedder Safety
first.
Kender i andre steder hvor man kan købe billigt mc tøj (evt. links til
hjemmesider) ?

Mvh Chris

Fra : Bo Christensen

Dato : 23-04-05 13:09

> Kender i andre steder hvor man kan købe billigt mc tøj (evt. links til
www.louis.de
-b

Fra : Jacob Larsen

Dato : 23-04-05 13:12

"Christen Lautrup" <chl@heleneogjens.dk> wrote in message
> [...]
> Ellers har jeg hørt at bilka kører med et mærke der
> hedder Safety first. Kender i andre steder hvor man kan købe billigt mc

Satety 1st hos www.mconline.dk

Bruger selv dette mærke. Det er ganske godt til prisen.
--
mvh. Jacob Larsen - GS500E
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879

Fra : Niels Poulsen

Dato : 23-04-05 20:32

> Satety 1st hos www.mconline.dk
>
> Bruger selv dette mærke. Det er ganske godt til prisen.

Kan anbefale 1st safty... Kæresten købte noget kluns ved en forhandler og
fik lov at prøve mit, og har nu snakket om at sælge hendes og købe 1st safty
i Bilka..

2100 ca. for et komplet sæt - jakke og bukser.

/Niels
www.karrieremanden.dk

Fra : ChristianD

Dato : 23-04-05 13:15

"Christen Lautrup" <chl@heleneogjens.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ellers har jeg hørt at bilka kører med et mærke der hedder Safety first.
> Kender i andre steder hvor man kan købe billigt mc tøj (evt. links til

Hej Christen

Her sælges Safety 1st online: http://www.mconline.dk/cordura.php
Tjek evt. http://www.louis.de

Mvh.

Christian
Suzuki LS650

Fra : Jannick Andersen

Dato : 23-04-05 13:38

> [...]
>(ensfarvet sort), det skal ikke være lædertøj
>og det skal være billigt og desuden
>skal tøjet være med indbygget stødpuder.

Hej Chris
Jeg har får ca. 14 dage siden været model for C.Reinhardt, den
danske skruzuki importør. De har lanceret en ny billig tøjserie
der hedder Pro1. Jeg har prøvet det meste af tøjet og noget af det
er af rimelig god kvalitet, til langt under prisen af de kendte
mærker.
Der var to modeller jeg lagde til som værende rigtig gode, den ene
hed Cordura som havde en slående lighed med min egen Rukka jakke,
den anden kan jeg ikke huske hvad hed, men den minder meget om en
Fran Thomas jeg havde tidligere.
Når jeg skriver ligner, er det både snittet, men også kvaliteten i
materialet. I alle modeller var der hårde indlæg, ved knæ, skuldre
også videre.
Det er et billigt produkt, og jeg ville nok kigge det rigtig godt
igennem for fejl og mangler, inden jeg tof det ud af butikken.

Jeg er selv alt for mærkefikseret til at ville købe det, men hvis
pengene ikke var til mere ville jeg ikke afvise, det kunne ende
med en Cordura...

Held og lykke

jannick

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-05 14:54

Jannick Andersen skrev i meddelelsen
<11142600930.323432461385373@dtext.news.tele.dk>...

>Der var to modeller jeg lagde til som værende rigtig gode, den ene
>hed ***Cordura*** som havde en slående lighed med min egen Rukka jakke,

Cordura er et varemærke fra Dupont, og er en _stoftype_. Som Rukka i øvrigt
også bruger.

mvh
Orla

Fra : Ole Ingeman

Dato : 23-04-05 15:50

Køb et sæt i Føtex - bukser 400 kr, 800 for jakken, udemærkede til
kvaliteten - men skynd dig, der er vist kun store størrelser tilbage - der
er beskyttelse i bukser og jakke og så kan de lynes sammen i ryggen.

Jeg købte selv et sæt - udemærkede tøj, lavet i Taiwan - fine sygninger mv.

Ole

Fra : Lazy

Dato : 24-04-05 06:41

www.tojogskind.dk

Mvh

Lazy

Fra : Intet Navn

Dato : 24-04-05 09:04

"Lazy" <sjarme@hotmail.com> wrote in message

> www.tojogskind.dk

Gad vide om deres linie af "Grotex" produkter er konsekvent stavet forkert -
eller om det bare skal *ligne* varemærket "Gore-Tex" en lille smule for de
uopmærksomme..?

/claus

Fra : Schlæger

Dato : 24-04-05 09:33

Intet Navn wrote:

> Gad vide om deres linie af "Grotex" produkter er konsekvent stavet forkert -
> eller om det bare skal *ligne* varemærket "Gore-Tex" en lille smule for de
> uopmærksomme..?

"Grotex" er en tilsnigelse, som intet har at gøre med det registrerede
varemærke "Gore-Tex".

De skriver da også ved de enkelte produkter: "Vandtæt, Z-liner membran,".

Om dette er godt eller skidt, kan jeg ikke udtale mig om.

Mch Schlæger

Fra : Ole Hansen

Dato : 24-04-05 09:35

Intet Navn wrote:

> Gad vide om deres linie af "Grotex" produkter er konsekvent stavet forkert -
> eller om det bare skal *ligne* varemærket "Gore-Tex" en lille smule for de
> uopmærksomme..?

Jeg så en jakke, der var med Kordura :)

--
Ole Hansen

Fra : Bo Mortensen

Dato : 25-04-05 09:11

Hej

Stavefejlene på websitet fra www.tojogskind.dk behøver ikke
at skyldes en bevidst tilnærmelse til kendte mærkevarer.

Der er masser af andre fejl i teksten, så det virker mere som
om at butikkens personale ikke er så godt til dansk stavning.

mvh
Bo

Fra : Lazy

Dato : 25-04-05 15:30

Hej

Ejeren er ikke dansker, han er mørk i huden og taler kun 90% dansk.

MVH Lazy

Fra : Christian Neess

Dato : 24-04-05 14:45

www.heingericke.de
ligger lige ned på den anden side af grænsen. Nemt at finde, god betjening
og stort udvalg.

Lækker butik og gode priser at hente.