manual til Rebel 450
Fra : BoA

Dato : 23-04-05 09:15

Min kæreste har fået en Honda Rebel 450. Er der nogen som kan hjælpe mig
med en manual eller bare en instruktionsbog - evt til fotokopiering ??

Med bedste hilsner
fra
BoA

Fra : Jesper

Dato : 23-04-05 13:15

BoA wrote:

> Min kæreste har fået en Honda Rebel 450. Er der nogen som kan hjælpe mig
> med en manual eller bare en instruktionsbog - evt til fotokopiering ??

Clymer laver en. Den står i MC-nøglen, vare-nr.: M334 Koster 298,-

Når man er plejer at bruge haynes er clymer lidt svær at vende sig til,
men da vi ikke kunne finde nogen haynes til den model måtte vi også bruge
clymers...

/
Jesper