Tjek for evt. hæft. Hvor?
Fra : Nicolai

Dato : 22-04-05 10:09

Hejsa!
Står og skal købe cykel.
Kan man tjekke for evt. hæftelser på nettet?
Hilsen Nic.

Fra : flemsus

Dato : 22-04-05 10:47

Jeg tror det måske er her: http://www.nettidende.dk/tingbladet

--
REMOVE NOSPAM TO REPLY.
Mvh. Flemming Sørensen

Fra : MKS - 74

Dato : 22-04-05 10:49

On Fri, 22 Apr 2005 11:08:59 +0200, "Nicolai"
<nic.pernille@fjerndetteemail.dk> wrote:

>Hejsa!
>Står og skal købe cykel.
>Kan man tjekke for evt. hæftelser på nettet?

Både ja og nej, ejerpantebreve offentliggjort i Tingbladet er lagt på
nettet men p.g.a Registerloven er der søgebegrænsning på meddelelser
med personfølsomme oplysninger og man kan derfor kun finde dem der
anmeldt indenfor det sidste år :

http://www.nettidende.dk/Tingbladet/

Det er naturligvis mindre brugbart idet et pantebrev kan være en god
del ældre og i så fald kan man f.eks ringe til "bilbogen" der
residerer ved Århus ret, i deres alm. åbningstid - 86 12 91 45
hverdage mellem 11 og 14.

--
-Michael
No. 74 riding shotgun...

Fra : K

Dato : 22-04-05 10:51

"Nicolai" <nic.pernille@fjerndetteemail.dk> skrev i en meddelelse

> Står og skal købe cykel.
> Kan man tjekke for evt. hæftelser på nettet?
> Hilsen Nic.

Jeg har ikke kunnet finde Bilbogen på nettet, men du kan kontakte dem på
følgende telefonnummer :
Bilbogen. 86 12 91 45, fra kl. 11.00 - 14.00 på hverdage

Opgiv stelnummer på det køretøj som det drejer sig om, oplysningerne er
gratis !

Fra : jacob

Dato : 22-04-05 11:54

> Hejsa!
> Står og skal købe cykel.
> Kan man tjekke for evt. hæftelser på nettet?
> Hilsen Nic.

Jep det kan her:
http://www.nettidende.dk/Tingbladet/search_result.phtml?agid=21&dtid=&sl=2&kw=vf34blfz270934195&date=&age_group=-1&newsearch.x=19&newsearch.y=6#

håber at det virker...