Førstehjælp kursus i kolding..
Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 20-04-05 22:05

Nogen der er interreseret?

Jeg har en arb. kollega der er et eller andet højt (leder af en eller anden
slags) inden for hjemmeværnet..
Har snakket med ham om noget førstehjælp for motorcykelister, og han sagde
at hvis jeg kunne skaffe en 15-20 stykker vil han gerne ofre en lørdag på
os..
-For en flaske vin eller noget i den stil..

Han er selv total motor glad og roder meget med go'cart i weekenden, så han
er jo lige noget for os! :))
Han kan også udstede beviser, men det koster så.. Og det ville jeg nu heller
ikke kunne bruge til noget.. Skal ikke ud i byen og prale med det..

Er der nogen der evt ville være klar? -Mener da at det er oplagt at kunne
hjælpe, >specielt< for os..

--
--==>OlIvEr<==--
Honda Hornet 600

Fra : Anders Christensen

Dato : 20-04-05 23:00

OlIvEr [6000] wrote:

> [...]
> ikke kunne bruge til noget.. Skal ikke ud i byen og prale med det..
>
> Er der nogen der evt ville være klar? -Mener da at det er oplagt at kunne

Rigtig godt påfund, håber du får nogen med på ideén!

Efter min mening det være et krav, at man skulle tage et 12 eller 24
timers førstehjælpskursus, inden man fik lov til at tage kørekort..
Jeg har selv nydt godt af de kurser jeg har fået, først som spejder, og
sidenhen under uddannelsen til brandmand.

Hvis f.eks. alle billister/mcister fik lært bare grundlæggende
førstehjælp, tror jeg det kunne redde en del liv i det daglige.

--
Mvh Anders Christensen

Fra : Dr.Enduro

Dato : 21-04-05 08:16

Anders Christensen wrote:

> Efter min mening det være et krav, at man skulle tage et 12 eller 24
> timers førstehjælpskursus, inden man fik lov til at tage kørekort..

Enig! Og igen: Vi skuer mod syd...

--

Hilsen Jan