Ledningsdiagram CB 500F (fra 1973)
Fra : Bernhard

Dato : 20-04-05 10:26

Nogen der kan hjælpe med subj.?

www.honda4fun.com's diagram er desværre scannet i en opløsning, der
gør det nærmest ulæseligt!

Jeg skal montere blinklys i weekenden - hvorfor er der på de indkøbte
blinlys kun en ledning -(det vi sige selve blinlysets
monteringsbeslag, gør det ud for stel)? - det synes jeg ikke før at
have set?

Jeg synes at kunne skimte på det næsten ulæselige wirring diagram, at
der går to ledninger på hvert blinklys!

Pft.

Wheeler
VFR 750F
TDR 125R

Fra : Futte & Co.

Dato : 20-04-05 14:00

Bernhard wrote:
> Nogen der kan hjælpe med subj.?
>
> www.honda4fun.com's diagram er desværre scannet i en opløsning, der
> gør det nærmest ulæseligt!

Der er en af de andre årgange hvor scanningen er i fin fin opløsning,
ellers mener jeg at diagrammet fra min 550'er skulle, for
blinklysafdelingen, skulle være det samme, jeg får det lige undersøgt i
løbet af dagen

--
Jørgen , Brøndby, http://dfmc.dk/?id=70
Honda CB550F , den fine årgang 1975

Fra : Wheeler

Dato : 20-04-05 19:26

Futte & Co. wrote:

Noget om el..

Den er fikset!

Men tak for opmærksomheden

Wheeler
VFR 750F
TDR125R

Fra : Ivan Nielsen

Dato : 20-04-05 17:13

Hej
Jeg har indscannet et diagram og lagt her:
http://www.kloge.dk/EldiagramCB500K2.jpg

Det er i en rimeligt høj opløsning og fylder ca. 4 mb.

Ivan Bartholin Nielsen
Næstved
www.kloge.dk
Honda CB500 Four 1972

Fra : Wheeler

Dato : 20-04-05 19:19

Ivan Nielsen wrote

Jeg har indscannet et diagram og lagt her:

[KLIP]

Hvad skal jeg sige......

Kanon

Wheeler
VFR 750F
TDR 125R

Fra : Peter

Dato : 20-04-05 19:47

"Bernhard" <bernhard_wheeler@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> have set?
>
> Jeg synes at kunne skimte på det næsten ulæselige wirring diagram, at

PÅ min CB350 fra 1974 er der monteret nye blinklys engang, og de er med en
ledning. Det ene virkede ikke da jeg købte den, men det klarede jeg ved at
stramme skruen til - så var der stelforbindelse igen.

Peter

Fra : Armand

Dato : 21-04-05 21:56

Peter wrote:

> PÅ min CB350 fra 1974 er der monteret nye blinklys engang, og de er med en
> ledning. Det ene virkede ikke da jeg købte den, men det klarede jeg ved at
> stramme skruen til - så var der stelforbindelse igen.

Eftersom at stelforbindelsen derved skal gå gennem kronrørslejerne, er
det ikke ligefrem den mest optimale montering for de forreste blinklys!

Som sikkert allerede bekræftet gennem de angivne link's: I min Haynes
over CB400&550 er der i diagrammerne kun vist 2 og 3(!) -ledede
blink-monteringer - Den tredie til US-pos.lys!

--
Armand.

Fra : Peter

Dato : 21-04-05 22:09

> Eftersom at stelforbindelsen derved skal gå gennem kronrørslejerne, er
> det ikke ligefrem den mest optimale montering for de forreste blinklys!

But it works, so why fix it ? Men jeg kan godt følge dig

Peter.