planetsourcecode.com
Fra : Niels Henriksen

Dato : 29-05-01 10:58

Hejsa

Jeg får denne på den bedste source-kilde jeg har

Due to higher than usual traffic, users using automated bots (GetRight,
HTTrack, etc.) to make copies of the site are being temporarily restricted.

Er der nogle af jer der får det samme?

--
Niels Henriksen
-------------------------------

Fra : Jens Brandt

Dato : 29-05-01 09:57

http://www.planet-source-code.com/vb/

virker fint fra min adgang... hurtigt svar!
reply or mail: remove "xxx-"

Fra : Niels Henriksen

Dato : 29-05-01 12:58

"Jens Brandt" <JensBrandt@xxx-mail.tele.dk> wrote in message

> http://www.planet-source-code.com/vb/
>
> virker fint fra min adgang... hurtigt svar!

Damn... så er det min adgang der er spærret? mærkeligt

Niels

Fra : Helge Bjørkhaug

Dato : 29-05-01 17:16

Niels Henriksen <niels@WHATbiggs.dk> skrev i news:9evv13$30o7$1@news.cybercity.dk
> "Jens Brandt" <JensBrandt@xxx-mail.tele.dk> wrote in message

> Damn... så er det min adgang der er spærret? mærkeligt

Nope, det er site'n som er for populær....
Det er bare å prøve til du "kommer igjennom".

--
Snutten

Fra : preben nielsen

Dato : 29-05-01 17:10

"Niels Henriksen" <niels@WHATbiggs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
(GetRight,
> HTTrack, etc.) to make copies of the site are being temporarily

Har set den et par gange, men det forsvinder igen....

--

/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk