Info. søges gsx
Fra : Thomas & Camilla

Dato : 17-04-05 22:52

Hejsa, fik solgt min suzuki ls650 i dag, og er nu klar til at købe ny.Denne
gang en sportsmaskine.

Jeg er nu kommet til det svære valg mellem 4 modeller, håber i har nogle
gode råd ang. valg.Mit budget er på ca. 45.000. Hører også gerne om der er
nogen her fra der har en til salg. ( helst sort, rød, lilla, sølv, mørkeblå)

Honda cbr 600 (fed maskine)

Suzuki gsx 600(problemer med knaster??)

Suzuki gsx 750 F

Suzuki gsx-r 400( fed, og billig)

Det jeg gerne vil have er godt optræk, den behøver ikke have super høj
topfart, men det skal være sådan at jeg på motorvej bare kan dreje på
håndtaget og let og hurtigt glide udenom.

Har forresten besluttet ikke at købe hos Brdr. Jensen A/S, tak for jeres
advarsler.

Camilla, Fyn

Fra : Jes Vestervang

Dato : 18-04-05 09:34

"Thomas & Camilla" <ccxxvejrupskov@tiscali.dk(fjern ccxx)> writes:

> [...]
> nogle gode råd ang. valg.Mit budget er på ca. 45.000. Hører også
> gerne om der er nogen her fra der har en til salg. ( helst sort,

Jeg går ud fra at det er en F1'er, den første model du overvejer. Den
er sikker udmærket, men ikke i klasse med de efterfølgende.

> Suzuki gsx 600(problemer med knaster??)

Jep, det med knasterne kan være et problem. Derudover er den jo også
rimeligt tung, hvilket kan være ret problematisk, hvis man ikke selv
er det.

> Suzuki gsx 750 F

Samme også ovenstående.

> Suzuki gsx-r 400( fed, og billig)

Billig og skrøbelig. Motorerne holder ofte under 60k km.

Prøv at inkludere en Yamaha FZR600 i din søgen. Du kan få en fra
starten af 90'erne indenfor dit budget og er en mere moderne
konstruktion end de ovenstående.

Pt. står den billigste i den blå avis til 50k,-, men den kan sikkert
godt pruttes ned. Ellers dukker der med garanti flere op senere.

,----
| Yamaha fzr600 Årgang 1992 Antal km km 33.000 Farve sort
| m. stafferinger Afgift med afgift ccm 600 ccm fzr600, 600 ccm, '92,
| km 33.000, sort m. stafferinger, m.afgift Mit hjertebarn sælges da
| jeg ikke har hverken penge eller tid til at fortsætte min
| hobby. Laser udstødning. org. medfølger. Den står med helt nye
| sliddele. Der er lige lavet et kæmpe kanon service til 13500kr. på
| den. Kvitt. haves på arbejdet. Kan ses/prøves efter aftale. Prisen
| er ikke endelig Pris: Kr. 50.000
`----

Jeg kan ikke lige linke direkte pga. af de blå klamphuggere.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 18-04-05 11:31

Med de farver kan du næsten få alle dine ønsker opfyldt med en Kawasaki
GPX600R. De få fra midt 90'erne til 40-50000 kr. Køre ganske udemærket. Min
kæreste var meget glad for sin...

--
Mvh.
Henrik