Hjelmtest ?
Fra : Thomas Jensen

Dato : 17-04-05 19:15

Hej,

overvejer en ny hjelm.

Nogen der har set en test for nylig i blade eller lign ?

mvh

Thomas Jensen
Yamaha FZ6S ´04
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Peter Hasselby

Dato : 17-04-05 20:57

i bike 9-10 sep-okt 2004 var der 19 hjelme i test.. Vinderen var en X-lite
X-801 og dårligst var AGV GP-PRO

Personligt kører jeg med en Shoei Raid, hvilken jeg er fuldt tilfreds med.
Dog kan den støje ved høje hastigheder, men jeg kører alligevel altid med
ørepropper så det gør ikke mig noget..
Har tidligere haft en Airoh Warrior, hvilket jeg ikke var tilfreds med.. Den
støjede rigtig meget og rystede allerede ved ca. 80 km/t..

Fra : Thomas Jensen

Dato : 17-04-05 21:17

Peter Hasselby wrote:
> [...]
> Har tidligere haft en Airoh Warrior, hvilket jeg ikke var tilfreds med.. Den
> støjede rigtig meget og rystede allerede ved ca. 80 km/t..

Lyder godt.

Du har vel ikke en scanner ?

Fra : Joachim Schmidt

Dato : 17-04-05 21:21

> [...]
> Har tidligere haft en Airoh Warrior, hvilket jeg ikke var tilfreds med..
> Den støjede rigtig meget og rystede allerede ved ca. 80 km/t..

Er der ikke en der vil lave et scan af den?

/Joachim Schmidt - joachim.schmidtSNABELAmail.dk

Fra : Peter Hasselby

Dato : 17-04-05 21:28

Hvad skal billederne sendes til

Fra : "J.C.Kløve"