Ny multi-motorbane i Danmark!?
Fra : Martin Leong

Dato : 17-04-05 17:32

Fra : Claus Rittig

Dato : 17-04-05 18:23

"Martin Leong" <mk_leong@hotmail*fjern*.com> skrev i en meddelelse
> http://www.motorsporten.dk/news.asp?aID=16688

Det lyder da helt fantastisk fedt!

Et lignende projekt var ad flere omgange undervejs her i nordjylland, men
heroppe er erhvervsliv og politikere for stupide til at se de
erhvervsmæssige muligheder i sådan et projekt.
En af projektets indædte modstandere var ejeren af et stort motel, der ville
blive en af naboerne til banen. Det overgår min forstand hvordan man kan
være imod at blive rig uden at skulle gøre noget...

Rittig

Fra : Ole Hansen

Dato : 18-04-05 08:27

"Claus Rittig" <ClausRittigFJERNDETTE@Hotmail.Com> writes:

> [...]
> blive en af naboerne til banen. Det overgår min forstand hvordan man kan
> være imod at blive rig uden at skulle gøre noget...

Næh du, havde det være fodbold så skulle du bare se løjer.. :)

--
Ole Hansen
(Der krummer tæer over den mængde politifolk, der skal bruges bare

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 17-04-05 20:54

Det er bare for fedt. Jeg håber dælme den bliver en realitet. Det mangler vi
virkelig herhjemme. Håber der bliver mulighed fra Track days og den slags.
Og så er Crossbanen jo heller ikke at foragte

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 17-04-05 22:24

> http://www.motorsporten.dk/news.asp?aID=16688
-----
Ja tak! :))

--
--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600

Fra : Torben Scheel

Dato : 18-04-05 08:34

Martin Leong wrote:
> http://www.motorsporten.dk/news.asp?aID=16688

Opsparing til banejern iværksat - et eksemplar af Yamahas RE300 (297ccm
2T'er fra 2008) er reserveret hos Fisker :-/

--
vh
Torben