ældre modeller
Fra : Benny Thomsen

Dato : 17-04-05 11:49

BMW har en side med alle deres tidligere modeller hvor man kan finde data og
billeder. Den har jeg ofte hygget mig med. Uden at gå ind i verserende
diskussioner om diverse mærker - skal jeg blot høre om nogen her kender til
andre lignende sider om mærker som Honda og Suzuki
.... og gerne flere

Hilsen Benny
.... pt grounded

Fra : Rune Madsen

Dato : 17-04-05 12:04

Hej Benny!

Dette site har tekniske specifikationer på rigtig mange cykler..

http://www.motorbikes.be/en/

Mvh. Rune

Fra : Simon B. Hansen

Dato : 17-04-05 12:41

Denne side har tegninger/diagrammer, på rigtig mange Suzuki MC'er...måske
dem alle ?

http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm

Mvh
Simon Rasch

Fra : Richard

Dato : 17-04-05 13:01

Benny Thomsen wrote:

> Uden at gå ind i verserende
> diskussioner om diverse mærker - skal jeg blot høre om nogen her kender til
> andre lignende sider om mærker som Honda og Suzuki

For de japanske modeller har Honda flere indgange, en af dem er her:
<www.honda.co.jp/pressroom/library/motor/>

Bag den venstre af de to røde kolonner til højre gemmer sig en tidslinie
gennem alle årene for de enkelte modeller

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Rasmus Gran

Dato : 20-04-05 07:41

Benny Thomsen skrev:

> [...]
> diskussioner om diverse mærker - skal jeg blot høre om nogen her kender til
> andre lignende sider om mærker som Honda og Suzuki

Hvis Suzuki har en officiell side ved jeg ikke, men der er en finländare som
har sat op en meget gennemarbejded side,

http://www.suzukicycles.org/

med i stort sett alle modeller av suzuki.

/Rasmus

.______--‹--\ / ) Rasmus Gran, Malmö
"--/__.__________ \\ Suzuki GT250B `77
´---' ´---' bikepics.com/members/megapyton