mivv udstødning
Fra : Christian Øgendahl

Dato : 16-04-05 22:54

Jeg overvejer at købe en et fuld system fra mivv til min Suzuki SV650S men
vil gerne høre om der er nogen der har erfaring med denne udstødning. Vil
have noget der får den fede V2 lyd frem og mivv har en fornuftig pris men
jeg har aldrig hørt en på.

Fra : Christian Øgendahl

Dato : 16-04-05 23:08

Er der evt nogen der har en på deres sv'er som bor i nærheden af Århus jeg
kunne få lov til at høre.

Fra : Martin Lausen

Dato : 18-04-05 14:30

Jeg bor i Århus, og har Mivv på min SV1000. Du skal da være velkommen hvis
det er.

Fra : Christian Øgendahl

Dato : 18-04-05 18:50

Den vil jeg meget gerne høre. Hvornår kan du?

Fra : Christian Øgendahl

Dato : 18-04-05 22:39

Har sendt dig en mail.