Søndags trille hygge køre tur med solskin ~
Fra : Morten Christensen

Dato : 16-04-05 12:03

Hey gæve gutter og gutinder.

Som i nok har set i indbydelsen fra DMI, så er der igen i morgen Åbent Hus i
den danske natur
Der er forudreserveret plads til en stor mængde mc-entuitaster som dig og
mig på de mange lækre veje.
-ja, faktisk, så venter vejene på at netop vi kommer og be-"dækker" dem

Hvis du har lyst til at være med, synes jeg du skulle ta' og hive fat i
højre øre på din ged, hoppe afsted på ryggen af den og så mødes med bl.a mig
på Shell tanken i Køge i morgen kl 12:00

Jeg ved ikke om Højeruplund på Stevns er åben for mc'ister i morgen - jeg
synes at have læst noget om, at de havde konfirmationer.
Planen er dog under alle omstændigheder at køre ud på Stevns, og se efter om
de har noget godt kaffe :)
Hvis der er lukket/spærret/konfirmation har jeg et par turforslag i
baghånden derfra.

Vel mødt!

Morten C
ZZR600 - Kbh
Kort og kompas bruges sjælden, istedet er nærmeste omvej ofte benyttet!

Fra : Steen E.

Dato : 17-04-05 22:27

> [...]
>
> Jeg ved ikke om Højeruplund på Stevns er åben for mc'ister i morgen -
> jeg synes at have læst noget om, at de havde konfirmationer.

selv om jeg ikke nåede det til kl 12 på Shell-tanken, så var der rigtigt
hyggeligt på Højeruplund, hilsner til alle

--
Steen E.
http://www.dfmc.dk/default.asp?mode=info&id=623