Valg af udstødning til RF900
Fra : Michael

Dato : 15-04-05 17:23

Hej, jeg har en Suzuki RF900, hvorpå der sidder en original udstødning. Er
der nogen, som kan anbefale en anden udstødning, hvis jeg gerne vil have
en ordentlig lyd.

Hilsen

Michael

Fra : Ronni Jensen

Dato : 15-04-05 18:31

> Hej, jeg har en Suzuki RF900, hvorpå der sidder en original
> udstødning. Er der nogen, som kan anbefale en anden udstødning, hvis
> [...]

Micron lyder godt, og råber ikke så meget
Yoshimura lyder også nice, men den brøler lidt mere..

Men der er jo mange mange mange flere.. men de 2 er nogle af de billigste.

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F
http://www.dfmc.dk/?id=649

Fra : Armand

Dato : 16-04-05 12:42

Michael wrote:
> Hej, jeg har en Suzuki RF900, hvorpå der sidder en original udstødning.
> Er der nogen, som kan anbefale en anden udstødning, hvis jeg gerne vil
> have en ordentlig lyd.

"ordentlig lyd" er jo et vis begreb, som jeg gerne ville diskutere med
dig ligesom dine naboer sikkert også har deres mening om - ikke mindst
om føje tid); men ikke mindst hvad du(!) lægger i begrebet er nærmest
umuligt at vide.
Derfor er det også halsløst at lægge en sådan forespørgsel ud et sted
som her. Brug istedet foråret til at nærlytte de RF900'ere du måtte
komme i nærheden af, og hér er motorcykjlismens store samlingspunkter á
Malerklemmen på Sjælland, Karoline-cafeteriet i Middelfart m.fl. et godt
udgangspunkt ligesom man kan tage på endags besøg på landets træfpladser
og dér tage en lytter på de forekommende RF'ere!

--
Armand.