Lille kåbe til CB 750 Bol'dor
Fra : PMH

Dato : 14-04-05 23:17

Hej

Jeg har en Honda 750 "mini" Bol'dor, og kunne godt tænke mig
at give den en lille kåbe. Det skal bare være en lille lygtekåbe
eller noget i den stil. Den skal ikke være stor og dominerende.

Er der nogle der har forslag til hvilken kåbe der klær sådan
et dyr bedst..??

Evt. link til forhandlere af udstyr, modtages med glæde..

Mvh
PMH

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 14-04-05 23:23

> [...]
> et dyr bedst..??
> Evt. link til forhandlere af udstyr, modtages med glæde..
----
Her er der lidt at kigge på ihvertfald..:
http://bimbo.stroehmer.de/shop-artikel.php?kategorie=18

Måske der er lidt imellem der evt kan bruges?

--
--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600

Fra : PMH

Dato : 15-04-05 07:07

"Oliver Bruchhaus [6000]" <hayabusa@post.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse

> Her er der lidt at kigge på ihvertfald..:
> http://bimbo.stroehmer.de/shop-artikel.php?kategorie=18
>
> Måske der er lidt imellem der evt kan bruges?
>
> --

Ja der må siges at være et "fantasifuld" udvalg..

Tak for linket.