startbatteri
Fra : Danbat.com

Dato : 14-04-05 10:05

Vi er netop begyndt at markedsføre en helt ny type vedligeholdelsesfrie
startbatterier til motorcykle, både, campingvogne, havetraktorer,
entreprenørmaskiner osv. osv.

se vores hjemmeside: www.danbat.com

mvh
danbat-admin

Fra : Ukendt

Dato : 14-04-05 10:12

> Vi er netop begyndt at markedsføre en helt ny type vedligeholdelsesfrie
> startbatterier til motorcykle, både, campingvogne, havetraktorer,
> entreprenørmaskiner osv. osv.
>
> se vores hjemmeside: www.danbat.com

Spammer!! klage sendt til udbyder..

/Juel

Fra : Steen Gruby

Dato : 14-04-05 10:18

On Thu, 14 Apr 2005 11:05:01 +0200, "Danbat.com" <noname@mail.dk>
wrote:

Hej.

>Vi er netop begyndt at markedsføre en helt ny type vedligeholdelsesfrie
>startbatterier til motorcykle, både, campingvogne, havetraktorer,
>entreprenørmaskiner osv. osv.

Hvis I endelig skal bruge denne NG som udhængsskab for dårlig
kommerciel reklame, kunne i så ikke i det mindste komme med gode
tilbud?
995 Kr. for et batteri til Paso'en - Det er tre gange hvad jeg normalt
betaler.
Skam jer

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Ukendt

Dato : 14-04-05 10:24

> 995 Kr. for et batteri til Paso'en - Det er tre gange hvad jeg normalt
> betaler.
> Skam jer

kan du sige 5 gange, biltema har udemærkede batterier til 200,- ! tror ikke
da andre holder 5 gange længere

Mvh
Morten

Fra : Danbat.com

Dato : 14-04-05 10:46

Mig bekendt sælger Biltema ikke udmærkede batterier

Prøv at sammenligne pris i forhold til startstrømmen!

Almindelige startbatterier skal lades om vinteren - det skal disse ikke - du
sparer derfor en lader.

Fra : Intet Navn

Dato : 14-04-05 11:29

"Danbat.com" <noname@mail.dk> wrote in message

> Prøv at sammenligne pris i forhold til startstrømmen!

Prøv at suse et andet sted hen med din uopfordrede og upassende
reklame-kampagne!

/claus (der har sendt en rigtig gnaven mail til EnerSys A/S, som
tilsyneladende er dem der har - eller nærmere ikke har! - 'snor' i' denne
"danbat-admin"...)

Fra : Intet Navn

Dato : 14-04-05 12:48

"Intet Navn" <noone@nowhere.undeliverable> wrote in message

> /claus (der har sendt en rigtig gnaven mail til EnerSys A/S, som
> tilsyneladende er dem der har - eller nærmere ikke har! - 'snor' i' denne
> "danbat-admin"...)

Har lige modtaget flg. fra Ole Nielsen, der tilsyneladende er EDB-ansvarlig
hos Enersys A/S:

> Tak for din henvendelse,
>
> Efter at have genneset regler for brug af nyhedsgrupper, har vi
> konstateret at du har helt ret i dine synspunkter.
>
> Pågældende indlæg er allerede blevet anmodet om sletning på
> nyhedsserveren, men der kan forventes "noget" ventetid før indlæget
> forsvinder fra serveren.
>
> Beklager den gene det har medført.

- og det var jo en god nyhed...

/claus (der nu - helt for egen regning forstås! - sidder og undrer sig over
om "danbat-admin" mon er Ole Nielsens 'onde' alter-ego..?! )

Fra : Ukendt

Dato : 14-04-05 11:44

> [...]
>
> Prøv at sammenligne pris i forhold til startstrømmen!
>
> Almindelige startbatterier skal lades om vinteren - det skal disse ikke -

Ja for søren en lader til hele 70,- + de 200 for batteri, ja du har ret så
har jeg kun sparet 730,- !! hahaha

/juel

Fra : Steen Gruby

Dato : 14-04-05 11:57

On Thu, 14 Apr 2005 11:46:20 +0200, "Danbat.com" <noname@mail.dk>
wrote:

Hej Reklame Spammer Danbat

>Prøv at sammenligne pris i forhold til startstrømmen!

Hvis jeres batterier kun kan klare 200 Amp startstrøm er de uegnede
til MC.
Jeg har målt på flere MC'er, og startstrømmen, målt med en samplerate
på 100 mS, ligger tæt på 200 Amp.
Den øjeblikkelige indkoblingsstrøm vil ligge højere end jeres møgdyre
batterier kan levere.

Klage over kommerciel reklame i denne NG afsendt til udbyder.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Soren S. Jorvang

Dato : 14-04-05 13:12

On 2005-04-14, Steen Gruby <oz9zi@virker.ikke> wrote:

> Hvis jeres batterier kun kan klare 200 Amp startstrøm er de uegnede
> til MC.

De 200A, som disse AGM batterier er opgivet til, er Cold Cranking Amps,
dvs. maalt efter 30 sekunders belastning ved -18 grader, saa de har
faktisk noget hoejere startstroem end almindelige blybatterier.

Men de kan naturligvis koebes billigere og fra ikke-spammere.

--
Soren

Fra : Steen Gruby

Dato : 14-04-05 15:33

On 14 Apr 2005 12:12:04 GMT, "Soren S. Jorvang" <soren@wheel.dk>
wrote:

Hej Søren.

>De 200A, som disse AGM batterier er opgivet til, er Cold Cranking Amps,
>dvs. maalt efter 30 sekunders belastning ved -18 grader, saa de har
>faktisk noget hoejere startstroem end almindelige blybatterier.

Jeg ved det godt, men det var en bevidst provokation af vor "ven".
Ved at få nedgjort sit produkt havde han opnåer det modsatte af det
han havde forventet.

>Men de kan naturligvis koebes billigere og fra ikke-spammere.

Jeg kunne skifte batteri hvert år hvis jeg skal sammenligne prisen med
det jeg normalt hænger på.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Armand

Dato : 14-04-05 23:56

Juel wrote:

> kan du sige 5 gange, biltema har udemærkede batterier til 200,- ! tror ikke
> da andre holder 5 gange længere

T-Hansen er også gået ind i branchen med 200,- kr's mc-batterier!

--
Armand.