Billede af hund der tisser på Hayabusa
Fra : Tony

Dato : 13-04-05 22:23

Nogen der ved hvor dette findes i en god opløsning?
http://www.ducati.dk/images/billeder/fotoalbum/HAYA.jpg

Tony

Fra : StoneCold©

Dato : 13-04-05 22:48

"Tony" <mynsterman@h0tmail.com> wrote in message
> Nogen der ved hvor dette findes i en god opløsning?
> http://www.ducati.dk/images/billeder/fotoalbum/HAYA.jpg
>
> Tony

Hov Hov Hov... dumme kø***....

Steen
No bike at the moment
http://dfmc.dk/?id=101
DMCN# 137
http://www.streetfighters.danmark.nu = Danske Street Fighters

Fra : Ronni

Dato : 14-04-05 07:47

> Nogen der ved hvor dette findes i en god opløsning?
> http://www.ducati.dk/images/billeder/fotoalbum/HAYA.jpg

Det ser da meget sjovt ud, men mon ikke det er photoshoppet? Jeg tror
hunden ville brænde på udstødningen ellers..
Jeg ved desværre ikke hvor du finder en højere opløsning, findes sikkert
ikke hvis det er photoshoppet.

Fra : Hekto

Dato : 15-04-05 11:47

In article <d3l3kn$k35$1@abbeden.bunk.cc>, ronnih@mailinator.com
says...
> [...]
> hunden ville brænde på udstødningen ellers..
> Jeg ved desværre ikke hvor du finder en højere opløsning, findes sikkert

Nej, billedet må være ægte!
De beundrende personer der sår omkring Suzuki 'Eyeabuseren' ser da
autentiske ud!!! ;oP

- iøvrigt mere af samme skuffe:
http://www.ducati.dk/images/billeder/fotoalbum/tree.jpg
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650 - Suzuki LS650

Fra : mlt

Dato : 15-04-05 11:37

På hjemmesiden står der:

"Billedet er fremskaffet af Henning og scannet af vores allesammens
cigarrygende formand."

Så du kan nok ikke umiddelbart få det på nettet i bedre opløsning.

*venstre fra styret * Michael

Fra : Ukendt

Dato : 16-04-05 14:04

On Wed, 13 Apr 2005 23:22:51 +0200, "Tony" <mynsterman@h0tmail.com>
wrote:

>Nogen der ved hvor dette findes i en god opløsning?
>http://www.ducati.dk/images/billeder/fotoalbum/HAYA.jpg

Jeg fandt engang en lidt større udgave i
<news:alt.binaries.pictures.motorcycles.sportsbike>, du kan hente den
her: <http://www.claushc.dk/hayabusa.jpg>.

--
Claus Holm Christensen
<http://www.claushc.dk/>

Fra : Tony

Dato : 17-04-05 01:42

> <news:alt.binaries.pictures.motorcycles.sportsbike>, du kan hente den
> her: <http://www.claushc.dk/hayabusa.jpg>.

Mange tak, Claus

Tony