Honda VF1000 F
Fra : K

Dato : 13-04-05 20:35

Subj. årg 1984 hvilken SC betegnelse har sådan en ?

Er SC betegnelsen for en F2 en anden end F1 ...i tilfældet ja, hvilken ?

Fra : [6705] Jesper Sørens~

Dato : 13-04-05 20:58

"K" <@> skrev i en meddelelse
> Subj. årg 1984 hvilken SC betegnelse har sådan en ?
> Er SC betegnelsen for en F2 en anden end F1 ...i tilfældet ja, hvilken ?

Så vidt jeg ved, så hedder både F og FII SC15 ..
opslag på google tyder ihvertfald heller ikke på andet...

--
/J
Suzuki SV 1000 K4

Fra : K

Dato : 13-04-05 21:21

"[6705] Jesper Sørensen" <fjerndetteotiss@get2net.danmark> skrev i en
meddelelse

> Så vidt jeg ved, så hedder både F og FII SC15 ..
> opslag på google tyder ihvertfald heller ikke på andet...

Tak for det ....det er også SC15 og SC16 jeg er kommet nærmest i min søgning

Fra : [6705] Jesper Sørens~

Dato : 13-04-05 22:02

"K" <@> skrev i en meddelelse
> Tak for det ....det er også SC15 og SC16 jeg er kommet nærmest i min
> søgning

Helt i orden ..

SC16 er VF 1000 R

/J

Fra : K

Dato : 13-04-05 22:14

"[6705] Jesper Sørensen" <fjerndetteotiss@get2net.danmark> skrev i en
meddelelse

> SC16 er VF 1000 R

Jup

Fra : Richard

Dato : 14-04-05 19:34

K wrote:

> Tak for det ....det er også SC15 og SC16 jeg er kommet nærmest i min søgning

Nej, desværre er det ikke så enkelt: VF1000F og F2 i '85-86 modellerne
til CH og F hed faktisk SC19 - se den spritnye liste ihærdigt samlet af
webmaster Svein Tore Kabbe og ligger på http://www.honda-v4.com i
afsnittet "V4-data"

Det er mig bekendt første gang, US, CAN, SA/AUS og EU-modellerne af de
klassiske Honda V4 er samlet i en fælles oversigt. Nu mangler vi blot
numrene på de japanske, men de kan i det mindste identificeres ved, at
1' ciffer i motornummeret afviger, typisk er det 1.

På kleinjung.de/techdata under "Motorrad-Typenliste" ligger der også en
udførlig liste med modelkoder, men den har et par småfejl og skal tages
med et gran salt

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
'85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken