14mm låsemøtrik, hvor?
Fra : Jesper

Dato : 12-04-05 09:57

Hey NG

Låsemøtrikken på til min bagaksel er faldet af!!...
Har været i div byggemarkeder for at finde en ny, men uden held.
Er der en der ved hvor man i Kbh-området kan få en ny, gerne af en
lav/flad model?

pfh tak
Jesper

Fra : Torben Scheel

Dato : 12-04-05 11:24

Jesper wrote:
> [...]
> Har været i div byggemarkeder for at finde en ny, men uden held.
> Er der en der ved hvor man i Kbh-området kan få en ny, gerne af en

Hvad dælen er det for en maskine? Normalt er der da bare en møtrik der
er låst med en split?

Prøv en forhandler af dit mærke. Eller Carl F. hvis det SKAL være
uoriginalt..

--
vh
Torben

Fra : anders majland

Dato : 12-04-05 11:13

> Hvad dælen er det for en maskine? Normalt er der da bare en møtrik der er
> låst med en split?

På min lille aprilia sidder den også bare "løst" - men i værkstedsmanualen
står at den skal låses med locktight. På den har jeg aldrig haft problemer
med at den gør løs, selvom det vist er et typisk problem.

/A

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-05 17:38

Torben Scheel skrev i meddelelsen <425b9af7$1@news.carlbro.dk>...

>Hvad dælen er det for en maskine? Normalt er der da bare en møtrik der
>er låst med en split?

Det var i gamle dage, nyere maskiner har selvlåsende møtrik "fie" har
endda en møtrik med rigtigt dobbeltfjedrende "gevind" yderst.

mvh
Orla

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 12-04-05 10:42

> [...]
> Har været i div byggemarkeder for at finde en ny, men uden held.
> Er der en der ved hvor man i Kbh-området kan få en ny, gerne af en
-------
Den lokale smed måske?

--
--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600

Fra : Spiff

Dato : 12-04-05 11:45

"Jesper" <tiper@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Har været i div byggemarkeder for at finde en ny, men uden held.
> Er der en der ved hvor man i Kbh-området kan få en ny, gerne af en

Find en bådeudstyrsforretning de har ofte salg af enkelt styks bolte mv. og
så er det med garanti rustfrit og saltvands bestandigt. Om de ligger inde
med så stor en demision er jeg usikker på, men det kunne da være et forsøg.

MVH
Jesper

Fra : Tommy Fer

Dato : 12-04-05 18:50

Jesper wrote:
> [...]
> Har været i div byggemarkeder for at finde en ny, men uden held.
> Er der en der ved hvor man i Kbh-området kan få en ny, gerne af en

Undersøg lige stigningen, er sikker på det er en eller anden form for
fingevind.

mvh Tommy Fer