Nürnburg ring - Den må jeg bare prøve.
Fra : Ebo, Odense

Dato : 11-04-05 22:23

Sad lige og så "Top Gear" , ja jeg ved godt det er om biler ,
Der viste de at man kan komme ind pg køre på banen for 14 Euro.
Den må jeg bare prøve at køre en tur rundt på.
Kan godt se hvor sommerferien går hen nu

http://www.nuerburgring.de/

Hilsen Esben, Odense.

Fra : Ulvir

Dato : 11-04-05 22:53

Ebo, Odense wrote:
> [...]
> Den må jeg bare prøve at køre en tur rundt på.
> Kan godt se hvor sommerferien går hen nu

Jeg syntes det så lidt scarey ud, med mc'ere, biler, erfaren og uerfaren
blandet godt sammen.. Og det med at over 200 har måtte lade livet på
banen.. puha..

Fra : Non-Desperado

Dato : 12-04-05 07:45

"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev:

>Jeg syntes det så lidt scarey ud, med mc'ere, biler, erfaren og uerfaren
>blandet godt sammen.. Og det med at over 200 har måtte lade livet på
>banen.. puha..

Der var da en kort sekvens med en ambulance og dernæst en ladvogn
med en Ducati-lignende tingest, der tydeligt havde været nede og
bide i græsset.

Men igen: Motorcyklister bliver ikke slået ihjel...de begår
ubevidst selvmord.
- -
Non-Desperado

Meld BØRNEPORNOGRAFI & Schlagermusik til politiet.

Fra : PMH

Dato : 11-04-05 23:33

e" <xxx@XXX.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Den må jeg bare prøve at køre en tur rundt på.
> Kan godt se hvor sommerferien går hen nu

Hej

Jeg sad også og blev "lidt" tændt på det..
Gad vide om det er 14 ? pr. omgang..??
Det er det sgu nok..!!

Med ca. 10-12 min. pr. omgang, kan det godt løbe en
smule op.. Tror der er stor chance for at man bliver
temmelig hooked..
Vild kaos med både biler og MC'ere i een pære vælling..

Mvh
PMH

Fra : Claus Rittig

Dato : 12-04-05 07:09

"Ebo, Odense" <xxx@XXX.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Den må jeg bare prøve at køre en tur rundt på.
> Kan godt se hvor sommerferien går hen nu

Inden du tager afsted, skulle du måske frekventere en af denne gruppes mest
aktive og værdsatte skribenters hjemmeside: http://www.joerundseim.com/

Ja, det er nu et par år siden han "stoppede med at skrive herinde", menhan
var med til at gøre DFM til det det er idag, og han fortjener at blive
husket.

Rittig

Fra : Soren Lindholt

Dato : 11-04-05 09:37

"Claus Rittig" <ClausRittigFJERNDETTE@Hotmail.Com> wrote in >
> [...]
>
> Ja, det er nu et par år siden han "stoppede med at skrive herinde", menhan
> var med til at gøre DFM til det det er idag, og han fortjener at blive

Nemlig, jeg skulle lige til at skrive det, men du kom først.

Søren

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 12-04-05 13:29

Enig.

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://www.twe.net/

Fra : Tobias Larsen

Dato : 12-04-05 10:07

> [...]
> Den må jeg bare prøve at køre en tur rundt på.
> Kan godt se hvor sommerferien går hen nu

Jeg har også planer om at besøge ringen engang, om det bliver i bil eller på
MC må tiden vise.
http://www.nurburgring.org.uk/ har en del information om ringen og hvad man
bør gøre og ikke mindst, ikke gøre der nede.

Tobias

Fra : Moller

Dato : 12-04-05 10:47

Ebo, Odense wrote:
> [...]
> Den må jeg bare prøve at køre en tur rundt på.
> Kan godt se hvor sommerferien går hen nu

   Som de andre skriver... det er en farlig bane, pga. sammenblandingen af
biler osv.

   Men hvis du er bane erfaren i forvejen, så er der masser af
udfordringer, hvis ikke bør du nok kigge efter banedage for kun MC'er,
på f.eks. Sturup, knutstorp, Poznan(der er 4 pladser endnu her til
1/5-6/5 www.dinvenbike.com), osv... ellers tjek inde under links på
www.pmc.dk der skulle gerne være en liste over trackdays ancemanger osv.
som du kan bruge i sommerferien.

   Men pas på, banekørsel er vanedannende, og koster mere end at ha
rygning som dårlig vane ;)

   Jeg selv er en kylling endnu, og vendter nok 3-5 år endnu, da jeg
vudere at mine evner ikke er gode nok til at jeg kan køre dernede
forsvarligt for mit eget og andres heldbreds skyld.

--
VH
Lars Molnit

Fra : TA

Dato : 13-04-05 00:31

"Ebo, Odense" <xxx@XXX.dk> wrote in message
> [...]
> Den må jeg bare prøve at køre en tur rundt på.
> Kan godt se hvor sommerferien går hen nu

Du vil næppe fortryde at køre til Nürberg (ikke at forveksle med Nürnberg).
Uanset om du kommer ind at køre på ringen eller ej, er der meget smukt i
området med masser af grønne 'birgen' og evigt snoede veje. Ideelt for
mc-kørsel ...

--
TA