Transport fra D.
Fra : Michael K. S.

Dato : 11-04-05 21:13

Hello Boy'oz!!

Har en cykel stående i Düsseldorf som det kunne være rart at få hjem
til lille Dannevang (Odense), så hvis nogen alligevel skal dernedad,
har plads til en cykel mere og mangler en at dele udgifter med må man
meget gerne kontakte mig pr. mail.

--
-Michael

Fra : Dr.Enduro

Dato : 12-04-05 09:38

Michael K. S. wrote:
> [...]
> til lille Dannevang (Odense), så hvis nogen alligevel skal dernedad,
> har plads til en cykel mere og mangler en at dele udgifter med må man

Prøv at tjekke Iloxx.de, de transporterer mc'er gennem hele Tyskland for
179 Euro. Du skal bare ha en adresse i Flensborg, som de kan levere den
til. Mon ikke nogen af mc-forhandlerne dernede ville være med på den,
hvis man betaler lidt for det?

Hilsen Jan

Fra : Michael K. S.

Dato : 12-04-05 11:53

On Tue, 12 Apr 2005 10:38:13 +0200, "Dr.Enduro"
<janeiffert@NOSPAMhotmail.com> wrote:

> [...]
>179 Euro. Du skal bare ha en adresse i Flensborg, som de kan levere den
>til. Mon ikke nogen af mc-forhandlerne dernede ville være med på den,

Ork jeg kender mange tyske transportører efterhånden - også nogle
billigere end det, men det er bare lidt mere bøvlet at gøre det på det
måde og tager generelt lidt længere tid at få på plads, så noget jeg
reserverer til transport fra Sydtyskland og når jeg iøvrigt har god
tid, gjorde det for en md's tid siden og det fungerede rigtig fint.
Denne her regner jeg nu med at jeg alternativt kører hjem selv i
weekenden, længere er det såmænd ikke....Det var mere hvis nogle
skulle ned omkring og måske mente at det kunne være opportunt for dem
også at nuppe en cykel mere med .

--
-Michael