> Yeps, men som sagt, det kostede kleiner, og så er det meget få som har
> samme utrolige gåpåmod, og fingerpilleri som dig. Og så er forskellen at
> du selv har lavet det hele, derved stadig dyrt, men meget billigere hvis
> man starte med at skulle betale sig fra at få justeret tænding osv...
Ja, rigtigt.. fordelen er jo så at jeg elsker at pille ved sådan noget
> Hvordan står det til med GSxxxx projektet ? laver du din egen tænding,
> eller bestiller du noget ?
Går faktisk ret godt, burde få stel og dele tilbage imorgen eller idag..
Så skal der bare samles, glæder mig, har længe ønsket at kunne samme en
masse nye dele, så man bare kunne samle uden at få olie fingre
))
Jeg har fundet ud af at de fleste gsx400'ere har elktronisk tænding, så
håber jeg også min har, har ikke giddet åbne dækslet endnu
Fik lige slebet ventiler på topstykket den anden dag, blev ret godt, og
hurtigt gjort med en boremaskine
)
de er ihvertfald 100% tætte nu..
Men projektet er blevet noget dyrere end de 10K, men igen fordi jeg gerne
vil ha en masse nye ting, og skifter en masse ting, når jeg nu har den
skildt af anyway, gidder ikke skulle skille den ad igen om 2mdr pga et eller
andet crap jeg lige så godt kunne ha skiftet i processen.. de største
udfordringer der er tilbage er at lave beslag til bagbremse hovedcylinderen,
og få lavet rør og finde en plads til den store rustfri potte
)
Resten bure være lige ud af landevejen, hov skal også ha lavet bøsninger til
bagsvingeren
Er fandeme spændt på hvordan den kommer til at se ud samlet og hvordan dens
køre egenskaber bliver
Bliver rød/sølv/guld farvet..
Mvh
Morten