Reevu Review
Fra : Anna M. Andersen

Dato : 11-04-05 18:59

Hejsa

Jeg lovede at kommentere på hvad jeg mener om Reevu hjelmen som jeg
købte på Bella.

Jeg har kørt en del ture med den efterhånden og kan sige at jeg
lynhurtigt har vendet mig til den. Hjelmen med "bakspejlet" passer
rigtig godt når jeg kører på min egen cykel (Ducati Monster). Her har
jeg altid vejen bag mig lige i det lille spejlrude og det er jeg
lynhurtig blevet van til. Desværre må jeg sige at hjelmen ikke var nær
så god på min kærestes BT 1100 da jeg prøvede den. Kørestilen på denne
cykel er noget mere opretsidende, så det forklarer nok en del.

Lydmæssigt er jeg rimelig godt tilfreds med hjelmen; den er i hvert fald
meget bedre end den gamle. Desværre synes jeg at det "trækker" en del i
hjelmen selv når man har lukket visiret + alle luftkanaler.

Overall er jeg meget glad for hjelmen; den udgør et rigtig godt
supplement til mine meget små sidespejle

/Anna

--
Anna M. Andersen
AIM/AOL chat: annabassand