Ulykke i Århus 11/4-05 omkring kl 16:15
Fra : Jacob Jorvang

Dato : 11-04-05 18:40

Hej NG,

Tidligere i dag (11/4-05) kørte jeg forbi krydset af Ringgaden (ring 1) og
Viborgvej. Midt i krydset lå der en person i fosterstilling, omgivet af
mennesker som stod og snakkede. Der var også én som sad på hug og
snakkede med vedkommende - sådan så det ihvertfald ud. 5-10 væk lå en
smadret MC, og op ad Ringgaden holdt 3 biler i venstre spor, og førerne
stod og snakkede med hinanden. Det så ud som om det var lidt tid siden
ulykken var sket og at der var kontrol over situationen, så jeg kørte
bare forbi for ikke at forværre traffikproppen.

Men derfor er jeg nu stadig ret interesseret i at vide hvad der var sket,
om MCisten blev kørt ned af en eller anden idiot - og om denne blev taget
- og om MCisten er i god stand efter omstændighederne.

Jeg havde ret meget lyst til at stoppe midt i det hele og springe ud og
'hjælpe' men der var jo ligesom ikke noget jeg kunne gøre bedre end de
15-20 mennesker som allerede stod på spring for at vinke til ambulancen,
såå...

Er der nogen som ved mere?
--
Jacob

Postet i dk.fritid.motorcykel og dk.fritid.bil

Fra : Anders Christensen

Dato : 11-04-05 19:17

Jacob Jorvang wrote:
> Er der nogen som ved mere?
> --
> Jacob
>
> Postet i dk.fritid.motorcykel og dk.fritid.bil

Jeg er netop kommet hjem efter en smuttur fra Århus og op omkring Tange
sø, og bemærkede godt der stod en cykel parkeret i midterrabatten
overfor, men den så ikke ud til at have lidt synderlig overlast set på
lidt afstand bagfra.
Det lignede en ældre ca 500cc maskine uden kåbe eller noget.
Det var ca kl 17:30 jeg kørte ud, på hjemturen for 20 minutter siden så
jeg ikke om den holdt der endnu. (hvis jeg ikke husker meget galt)

--
Mvh Anders Christensen
Suzuki GSX 750F

Fra : Soeren

Dato : 12-04-05 17:02

"Anders Christensen" <vladimirr@vladimirr.dk> wrote in message

> [...]
> Det var ca kl 17:30 jeg kørte ud, på hjemturen for 20 minutter siden så
> jeg ikke om den holdt der endnu. (hvis jeg ikke husker meget galt)

Jeg kom forbi ca kl. 18.00 og så cyklen forfra, det var en Yamaha xj600
division, den havde en front skade.
Jeg håber føren er sluppet med småskrammer!

Mvh Søren