Yamaha DT250 MX
Fra : G.L.Jensen

Dato : 10-04-05 19:53

Hejsa ..

Ønsker at købe en Yamaha DT250 MX, eller reservedele til en sådan... Evt. en
reservedelscykel..

m.v.h
G.L.Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 10-04-05 19:55

> Ønsker at købe en Yamaha DT250 MX, eller reservedele til en sådan... Evt.
en
> reservedelscykel..

Jeg har en der er bygget op af skumbananer, hvor chokoladen så er smeltet ud
over alle de samlede bananer, Den har virkelige flotte detaljer.. Skal ses
!!

Pris: 3500,-

Befinder sig på sydsjælland, hvis ikke at jeg kommer til at spise den..

Mvh
Morten

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 10-04-05 20:10

G.L.Jensen skrev:
> Hejsa ..
>
> Ønsker at købe en Yamaha DT250 MX, eller reservedele til en sådan... Evt. en
> [...]
Hvad Juel ikke får forklaret så pænt/godt (med lidt underfundig humor)
er at du er havnet i den forkrete gruppe, den rette gruppe er:
dk.marked.privat.motorcykel

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_, Silver-Bullet

Fra : Ukendt

Dato : 10-04-05 20:56

> Hvad Juel ikke får forklaret så pænt/godt (med lidt underfundig humor)
> er at du er havnet i den forkrete gruppe, den rette gruppe er:
> dk.marked.privat.motorcykel

Det har han allerede gjort i nat.. så det er vist ikke det man kan betegne
som en fejl post..

Mvh
Morten

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 10-04-05 21:11

Juel skrev:

> Det har han allerede gjort i nat.. så det er vist ikke det man kan betegne
> som en fejl post..
>
> Mvh
> Morten

DU har sgu ret - jeg kikkede lige efter inden sidste post, men må have
overset ham
Til ham kan man så kun sige :
slambet!

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_, Silver-Bullet

Fra : Ukendt

Dato : 10-04-05 22:00

> DU har sgu ret - jeg kikkede lige efter inden sidste post, men må have
> overset ham
> Til ham kan man så kun sige :
> slambet!

haha ja så fik han den