Tankbeskytter til Hayabusa
Fra : Christian Dahl Peder~

Dato : 10-04-05 19:44

Hej :

Jeg har på nettet kikket lidt på http://www.second-look.com og fundet en
tankbeskytter det ser ret godt ud til en Hayabusa. Jeg har skrevet til
dem, men de har valgt ikke at svare på mine mails i flere omgange. De
originale Suzuki tankcovere er desværre gået ud af produktion.

Derfor ville det glæder mig rigtig meget om der var nogen der vidste
hvor man kan få en tankbeskytter til en suzuki hayabusa, der også
beskytter siden af tanken, hvor man har benene.

Ses derude !!!

Christian

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 10-04-05 19:58

Christian Dahl Pedersen skrev:
> [...]
> hvor man kan få en tankbeskytter til en suzuki hayabusa, der også
> beskytter siden af tanken, hvor man har benene.

Nu ender linket jo blindt sååå det er ikke nemt at svare på

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_, Silver-Bullet

Fra : Christian Dahl Peder~

Dato : 10-04-05 20:13

Hej Igen

Nu har de da fået taget deres hjemmeside ned. Mærkligt firma !!

Det jeg er ude efter er noget i stil med denne originale suzuki beskytter :

http://www.suzukicycles.com/Accessories/list.aspx?modelId=ecd6424c-1d31-431d-a5ee-866094de4192&accessoryCategoryId=4d00b512-8074-4e9e-a809-b136f3d038e2

I England siger det at den er udsolgt, og at de ikke ved om der kommer flere
overhovedet.

Nogen gode ideer ??

Med Venlig Hilsen
Christian

Fra : Johnny Johansen

Dato : 10-04-05 21:55

> [...]
>
> I England siger det at den er udsolgt, og at de ikke ved om der kommer

Har du prøvet ebay??

Hislen Johnny

Fra : Intet Navn

Dato : 10-04-05 23:55

> Det jeg er ude efter er noget i stil med denne originale suzuki beskytter
> [...]

Hvad med én af Bagster's "tank-BH'er"..? Du kan kigge produkter hos
http://www.bagster.com og bestille hos Bike & Parts (er det sårn' de
hedder?!) i Aalborg.

/claus (som har et Bagster-sæt og er glad for tankbeskytteren selv når
tanktasken bliver hjemme!)

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 10-04-05 22:56

> Derfor ville det glæder mig rigtig meget om der var nogen der vidste
> hvor man kan få en tankbeskytter til en suzuki hayabusa, der også
> beskytter siden af tanken, hvor man har benene.
-----
Hvad med:
http://www.tankpads.com/productsbycat.asp?cat=1&sub=7
?? :))