Hvor blev du af Armand!
Fra : Jan

Dato : 10-04-05 14:33

Havde du ikke "tid" til at støtte op om det nye mødested i sønderjylland
(kunne ikke dy mig) LoL

Selv med regnvejr mødte der 3 fra Haderslev egnen op på deres "cykler" FLOT

Os ( 3stk.) der er "Godtvejrs" MCister tog bilen, men vi mødte op
Og selvfølgelig blev det tørvejr en time efter man kom hjem, LORTELAND

Nå, men mon ikke der nok skal komme flere næste gang, det håber vi på

jd

Fra : Jan

Dato : 10-04-05 16:17

"Jan" <SPAMa45@SPAMsccd.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Og selvfølgelig blev det tørvejr en time efter man kom hjem, LORTELAND
>
> Nå, men mon ikke der nok skal komme flere næste gang, det håber vi på

Har lagt et par billeder af de 3 seje på dk.binaer.motor

jd

Fra : [6705] Jesper Sørens~

Dato : 10-04-05 20:15

"Jan" <SPAMa45@SPAMsccd.dk> skrev i en meddelelse
> Havde du ikke "tid" til at støtte op om det nye mødested i sønderjylland

Nu ved jeg ikke lige om Armand havde tid eller ej, men det ku' være at han
gjorde det samme som jeg .. blev hjemme pga. det UTOLIGT DÅRLIGE VEJR kl
1200...
Det øsede ihvertfald ned stort set hele tiden fra kl 10 - 14 kun 15 km fra
Bolderslev...

--
/J
Suzuki SV 1000 K4