Morten Dahl og tigerdyret hemmelige optage~
Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 10-04-05 12:32

Mon det var sådan tigerdyret kom af dage?
//video-link//

http://s88265598.onlinehome.us/vids/backloupe.wmv

auch

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_, Silver-Bullet

Fra : Michael K. S.

Dato : 10-04-05 12:57

On Sun, 10 Apr 2005 13:31:50 +0200, "J.C.Kløve"
<DunantFjern@X.mail.tele.dk> wrote:

>http://s88265598.onlinehome.us/vids/backloupe.wmv

Stort hjerte og lille hjerne, sikkert ikke noget tilfælde at det er en
Gixxer .

--
-Michael

Fra : Eg Egemarke

Dato : 10-04-05 13:40

Hold da k... Så er man da osse alternativt begavet,hvis man laver sådan et
stunt

Jøsses en klovn altså, så har man da osse fortjent at have ondt bagefter !!

AVV
MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 10-04-05 13:38

J.C.Kløve wrote:
> Mon det var sådan tigerdyret kom af dage?
> //video-link//
>
> http://s88265598.onlinehome.us/vids/backloupe.wmv
>
> auch

Av for satan.

Så kan han lære det til en anden gang.

Kenneth Østrup - <http://blog.riskoger.net/>

Fra : Anders Houmark

Dato : 10-04-05 14:04

J.C.Kløve wrote:
> Mon det var sådan tigerdyret kom af dage?
> //video-link//
>
> http://s88265598.onlinehome.us/vids/backloupe.wmv
>
> auch

Hahah det er sgu næsten synd han ikke slog sig mere.. Sådan en idiot, og så
at lave det uden andet end en t-shirt og cowboybukser... yesyes

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : René Hvid

Dato : 11-04-05 19:38

"Anders Houmark" skrev >
snip
> [...]
> så
> at lave det uden andet end en t-shirt og cowboybukser... yesyes

Hvordan F..... kan du mene at det er synd at et andet menneske ikke slog sig
mere??????
Det begriber jeg simpelthen ikke.
Er du også sådan en der køre forbi et færdsels uheld og tænker " det var han
sgu sikkert selv ude om, håber han dør"

--
Rene Hvid
Alias "Benneweis"

Fra : Brian Sørup

Dato : 10-04-05 15:39

"J.C.Kløve" <DunantFjern@X.mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Mon det var sådan tigerdyret kom af dage?
> //video-link//
>
> http://s88265598.onlinehome.us/vids/backloupe.wmv
>
> auch

Så er man da 46% dummere end vådt bølgepap....
--
Brian Sørup
Honda VF 500 F2

Fra : Hekto

Dato : 10-04-05 16:15

In article <42593a90$0$79458$14726298@news.sunsite.dk>,
camaroFJERNpower454@hotmail.com says...
> Så er man da 46% dummere end vådt bølgepap....

Darwin Rules!!!!

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650 - Suzuki LS650 Savage

Fra : Soren Lindholt

Dato : 10-04-05 15:44

""J.C.Kløve"" <DunantFjern@X.mail.tele.dk> wrote in message
> Mon det var sådan tigerdyret kom af dage?
> //video-link//
>
> http://s88265598.onlinehome.us/vids/backloupe.wmv
>
> auch

Nu gik det lige så godt for ham... men så skal man altid liiiige....

Fra : anders majland

Dato : 11-04-05 09:09

> Nu gik det lige så godt for ham... men så skal man altid liiiige....

Squ altid noget at det var et lukket område han legede på tilsidst...

Men der med liiiige kostede også mig et blinklys i lørdags... Det er nemmest
at finde grænsen når man har været over ... men jeg kender trods alt min
begrænsning godt nok til at det foregik ved lave hastigheder... Men det er
da meget sjovt at få lidt luft under hjulene

/A

Fra : Janner

Dato : 10-04-05 16:45

Hvordan gemmer man det klip offline ??

Fra : Michael K. S.

Dato : 10-04-05 17:26

On Sun, 10 Apr 2005 17:44:35 +0200, "Janner"
<askmejust@nospamnejtak.ja> wrote:

>Hvordan gemmer man det klip offline ??

Afspil i WMP (Windows Media Player), så går du ind under filer i
menuen og vælger gem som (save as) til en eller anden destination på
din PC.

--
-Michael

Fra : Non-Desperado

Dato : 10-04-05 17:28

"Janner" <askmejust@nospamnejtak.ja> skrev:

>Hvordan gemmer man det klip offline ??

Jeg klikkede bare på "Gem som..." i Windows Media Player 10 og
det var det.

Non-Desperado

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 10-04-05 18:00

> Mon det var sådan tigerdyret kom af dage?
> http://s88265598.onlinehome.us/vids/backloupe.wmv
> auch
--------
Hmm..

Hvad er der egentligt blevet af ham?

-Syntes det er længe siden man har hørt noget fra ham..

--
--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600

Fra : K.L. Sørensen

Dato : 10-04-05 18:44

Modsat humlebien, så kunne han IKKE flyve.

MVH

K.L.Sørensen

Fra : Mikkel Hansen

Dato : 10-04-05 20:54

"J.C.Kløve" wrote:
> Mon det var sådan tigerdyret kom af dage?
> //video-link//
>
> http://s88265598.onlinehome.us/vids/backloupe.wmv
>
> auch

"You can go twice as fast!"