Kan de købes i DK ?
Fra : Gasse

Dato : 09-04-05 20:25

http://www.bikersfriend.com/pages/stand.htm

Se det var smart

Hilsen Gasse

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 09-04-05 22:23

"Gasse" <gasse@zerocrapmail.dk> writes:

> http://www.bikersfriend.com/pages/stand.htm

Jeg mener at have set dem eller tilsvarende herhjemme. Det er muligvis
Steven's MC shop på Amager som har dem (selvom jeg ikke kan finde dem
på deres gemmeside) http://www.stevensmcshop.dk/

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Tommy Fer

Dato : 10-04-05 00:06

Kai Harrekilde-Petersen wrote:

> Jeg mener at have set dem eller tilsvarende herhjemme. Det er muligvis
> Steven's MC shop på Amager som har dem (selvom jeg ikke kan finde dem
> [...]

Mener at www.sayjes.dk har noget der minder derom..

mvh Tommy Fer

Fra : Ulvir

Dato : 09-04-05 23:19

Gasse wrote:
> http://www.bikersfriend.com/pages/stand.htm
>
> Se det var smart

Ikke for at prale- men jeg tror (som gammel skibsbygger) at jeg ku' flikke
så'n en sammen selv.. Enda som 'Custom Fit'..

Fra : Carl Dragert

Dato : 10-04-05 11:41

"Ulvir" <augustus@mail.dk> wrote
> Ikke for at prale- men jeg tror (som gammel skibsbygger) at jeg ku'
> flikke
> så'n en sammen selv.. Enda som 'Custom Fit'..

Så se at få sat en produktion i gang, du kan nok finde en del kunder
herinde, Jeg vil være en af dem

Hilsen Carl
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=531

Fra : Ukendt

Dato : 10-04-05 11:54

"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Ikke for at prale- men jeg tror (som gammel skibsbygger) at jeg ku'
> flikke
> så'n en sammen selv.. Enda som 'Custom Fit'..

Ligesom Carl, kunne jeg også være interesseret.

--
Mvh.
Dannie