Moment eller HK
Fra : Schlæger

Dato : 09-04-05 17:01

De sidste par dage har jeg været involveret i en tråd om moment ctr. HK
som målestok for et køretøjs "kræfter".

I eftermiddag kørte jeg en tur i det gode vejr, og ude ved Moesgaard
Strand (vi snakker om Århus-egnen) mødte jeg en gut på en MC, som hverken
mangler moment eller HK.

Hans væsentligste problem er nærmere at holde styr på kræfterne, og -
fortalte han - at holde den nede på de 40 km/t, som er tilladt i skovene.

Jep - der holdt en Boss Hoss på ganske almindelige danske nr.plader.

Shit - den er stor, og lyden ..... Her kan I altså godt pakke Jeres
råwerør sammen som et stykke kasseret staniol .....

Den er altså en lille smule imponerende.

Mch Schlæger

Fra : AW på ZRX

Dato : 09-04-05 17:22

> [...]
> råwerør sammen som et stykke kasseret staniol .....
>
> Den er altså en lille smule imponerende.

Man kan sammenligne den lidt med Pamela Anderson. Man må da i sagens natur
blive imponeret, og en enkelt tur eller to kunne man godt tænke sig, men i
længden gad jeg ikke eje den....

Allan
ZRX 1200 S

Fra : [6705] Jesper Sørens~

Dato : 09-04-05 17:48

"AW på ZRX" <allanfjern@malwis.dk> skrev i en meddelelse
> Man kan sammenligne den lidt med Pamela Anderson. Man må da i sagens natur
> blive imponeret, og en enkelt tur eller to kunne man godt tænke sig, men i
> længden gad jeg ikke eje den....

LOL .. feed kommentar, som jeg forøvrigt er HELT enig med dig i..
Så synes jeg at der er mange andre og bedre alternativer i den klasse, fx
Kawa's nye VN2000 ...

---
/J
Suzuki SV 1000 N K4

Fra : Anders Houmark

Dato : 10-04-05 03:00

Schlæger wrote:

> Den er altså en lille smule imponerende.

Jeg tror der er et billede af den her:

http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=134597

Hvis linket ikke virker, så tag og gå ind på forsiden af fotokritik, søg
efter Billede-ID 134597

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Armand

Dato : 10-04-05 08:37

Anders Houmark wrote:

> Jeg tror der er et billede af den her:
>
> http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=134597

Var det dén nummerplade du kaldte "ganske almindelig dansk"?

--
Armand.

Fra : Schlæger

Dato : 10-04-05 09:18

Armand wrote:

> Var det dén nummerplade du kaldte "ganske almindelig dansk"?

Nej. Billedet er ikke af den Boss Hoss, som jeg mødte, men den havde i
øvrigt OGSÅ en "betalingsplade".

Med "ganske almindelig dansk" mente jeg, at det ikke var en prøveplade, og
at den ikke så uautoriseret ud m.h.t. skruehuller o.lign.

Mch Schlæger (som stadig har lyden fra V8'eren i ørerne)

Fra : Non-Desperado

Dato : 10-04-05 09:40

Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev:

>Var det dén nummerplade du kaldte "ganske almindelig dansk"?

Har man råd til at smide 7-800.000 kr(er det ikke det den koster
?) efter sådan et møgsvin, så har man også råd til
ønskeplader....

Non-Desperado