Ulykke på E45 i morges ?
Fra : Kent Nielsen

Dato : 08-04-05 17:39

Hej,
Var på vej til Århus i morges ved 8.45 tiden i madkassen.
Der var i det sydgående spor ved Horsens sket en ulykke, tilsyneladende med
en MC impliceret, nogen der ved hvad der var sket ? Det så rigtigt grimt ud

Pas på jer selv derude !

Kent Nielsen

Fra : Tommy Jakobsen

Dato : 08-04-05 19:32

"Kent Nielsen" <virker.ikke@findes.ikke.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
med
> en MC impliceret, nogen der ved hvad der var sket ? Det så rigtigt grimt

Den lokale avis Horsens Følhoppetidende skriver ikke noget om det, så jeg er
ret sikker på at det ikke har været alvorligt. Lad os "die daumen drücken"
at jeg har ret.

> Pas på jer selv derude !

Yes - take care

Mvh. Tommy