hvor er det ultimative tøj til den ultima~
Fra : EMI

Dato : 07-04-05 17:53

ja jeg ved godt det er et kompromi.

jeg påtænker Textilbeklædning Jakke og bukser hver for sig

Pris klasse 2500 til ca 4000 kan det lade sig gøre at få noget ordentligt

på forhånd mange tak fe

Fra : Ninja Rider

Dato : 07-04-05 18:44

Hejsa

EMI wrote:

> ja jeg ved godt det er et kompromi.
> jeg påtænker Textilbeklædning Jakke og bukser hver for sig
> Pris klasse 2500 til ca 4000 kan det lade sig gøre at få noget ordentligt
> på forhånd mange tak fe
Bilka har Safe1st sæt til omkring 2500. Dem er der mange der er glade
for ....

Mvh Emil

--
Kawasaki Z...... Tja......
Don't take life to serius......

Fra : Brian Lænø

Dato : 07-04-05 19:22

"EMI" skrev i en meddelelse
> [...]
>
> jeg påtænker Textilbeklædning Jakke og bukser hver for sig
>
> Pris klasse 2500 til ca 4000 kan det lade sig gøre at få noget

Hvis du bruger de rigtige størrelser, så kan du købe Rukka jakke og bukser
for ca. 450 euro ( 3375 kr.) ved Louis.
www.louis.de

--
Brian

Fra : Ronni Jensen

Dato : 07-04-05 20:05

> jeg påtænker Textilbeklædning Jakke og bukser hver for sig
>
> Pris klasse 2500 til ca 4000 kan det lade sig gøre at få noget
> ordentligt

Jeg købte Held - det er jeg rigtig glad for!

Bukser: 1000,-
Jakke: 1600,-

Med rabat (ved ikke lige hvorfor, men de var da flinke hehe) blev det så
sammen med et par handsker oveni til 2400,-

Købt ved MC Forum i Ølstykke, som jeg generelt synes er billig med
beklædning.

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F
http://www.dfmc.dk/?id=649

Fra : Dak

Dato : 07-04-05 20:25

> Pris klasse 2500 til ca 4000 kan det lade sig gøre at få noget
> ordentligt

Ork ja... især hvis du går på udsalg i foråret inden den nye kollektion
udkommer så er der noget rigtig fedt tøj mange steder. det kræver
selvfølgelig du ikke har noget imod at køber seperate mærker/ting. Du skal
bare gå i de butikker som har et bredt udvalg som enghave f.eks. fordi der
er udvalget også størst.

Dak
Suzuki GS500Ev

Fra : Hekto

Dato : 07-04-05 22:47

In article <42556552$0$23095$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
f.ehmsen@tdcadsl.dk says...
> ja jeg ved godt det er et kompromi.
>
> jeg påtænker Textilbeklædning Jakke og bukser hver for sig
>
> Pris klasse 2500 til ca 4000 kan det lade sig gøre at få noget ordentligt
>
> på forhånd mange tak fe

www.willsport.dk

- har også textirl eller kombineret læder/textil.
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650 - Suzuki LS650 Savage

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-05 22:58

EMI skrev i meddelelsen <42556552$0$23095$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
>ja jeg ved godt det er et kompromi.
>
>jeg påtænker Textilbeklædning Jakke og bukser hver for sig
>
>Pris klasse 2500 til ca 4000 kan det lade sig gøre at få noget
ordentligt

Hein Gericke i Flensborg/Händevitt, Mot-Shop i Flensborg.

mvh
Orla

Fra : Dr.Enduro

Dato : 08-04-05 10:01

Bruno's Moto Company i Flensborg (de har en dansker ansat, ligesom
Hein Gericke Shop i Unaften). Bruno er desuden Yamaha-forhandler og
ligger ca. 500 m fra Citti Großmarkt.

http://www.brunos-moto.com/

Hilsen Jan

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 08-04-05 11:28

Franz Kroon har tilbud lige nu på Dainese... En komplet læderdragt til
3500,- ... mums....
Ved ikke og det også gælder dig kunststof-tøj....

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.