Træls MZ
Fra : Tommy Hansen

Dato : 06-04-05 20:42

Hejsa
Jeg har problemer med en MZ 251 Tour fra 96.
Den går i stå efter få 100 meter, efter en ½ time kan den starte igen og
køre en kort tur før den går ud igen.Skifter jeg tændrør køre den igen,
første gang en måned, nu går der et par dage før det er galt igen. Jeg
bruger samme type tændrør som altid.
Nogle foreslag ???

Vh
Tommy

Fra : Moller

Dato : 06-04-05 20:54

Tommy Hansen wrote:
> [...]
> køre en kort tur før den går ud igen.Skifter jeg tændrør køre den igen,
> første gang en måned, nu går der et par dage før det er galt igen. Jeg

   dit choker stempel hænger, eller dit luft filter er skifte klart ;)
ligger et KN filter som passer i garagen, hvis du er træt af konstant at
skulle skifte dit parpirsfilter som ik holder særlig længe på en MZ ;)
især når det er fugtigt i vejret ødelægges filteret ekstremt hurtigt.

   Jeg bruger det ikke selv mere da jeg ikke har nogen luftfilterkasse på
min mere ;)

--
VH
Lars Molnit