mc-basen?? motorscout vs dba [Måske OT]
Fra : Ken Madsen

Dato : 06-04-05 01:51

Hej alle mc'ere. Jeg håber ikke dette er off topic, men hvis det er,
beder jeg undskylde!

Hvad blev der af mc-basen? Den blev vist solgt til dba, eller noget
Hvad blev der af motorscout? Det var sjovt at se den faktisk blev en
succes til at starte med, men da jeg startede ny virksomhed manglede
tiden til at holde øje med at den var oppe altid og til at vedligeholde
den. Jeg havde faktisk en masse ideer og det kunne have været endnu
sjovere at se den blive en endnu større succes. Desværre blev den ikke
så stor en succes som hverken mc-basen eller dba. Det skyldes udover
manglende tid også at jeg aldrig rigtig fik fat i forhandlerne, det var
også gratis for dem at bruge sitet, men jeg fik vist aldrig gjort
opmærksom på dens eksistens overfor dem.

Jeg har ikke glemt ideerne endnu! Jeg fik en erfaring med motorscout,
nemlig at i marts og april er alle motorcykel fans mere aktive i deres
søgen på nettet end resten af året, derfor må det være det rigtige
tidspunkt at spørge i dette forum:

Er der interesse for at en genopståen af et gratis alternativ der kan
skabe kontakten mellem køber og sælger? Jeg har en gang gjort det, og
hvis i ikke begynder at buhhhe af dette indlæg, men tilkendegiver at jeg
skal prøve igen vil jeg smøje ærmerne op og lave et alternativ en gang
til. Jeg vil gerne høre alles mening, også dem der er glade for de
alternativer der allerede er. Denne gang vil jeg naturligvis gribe det
lidt mere prof. an og sørge for der bliver tid til vedligeholdelse
(altså finde sponsore der kan betale driften)

I må meget gerne sende en af følgende linier til min mail adresse :
kenhvm-snabela-hotmail.com (eller den billige metode, give jeres mening
her inde)

Nej, eksisterende alternativer er tilfredsstillende og tilstrækkelige.

Ja, jeg vil gerne se et alternativ, men kun med mc fra private.

Ja, jeg vil se frem til et nyt mc-køb-salg-site også selvom
proffesionelle forhandlere skal betale gildet.

Prøv bare.... men lad være med at gøre for meget ud af det, da jeg nok
ikke husker at fortælle de andre i klubben at den findes.

Heh.. Der er allerede et bedre bud, du har bare ikke opdaget det endnu!

Desværre er motorscout.dk ude af mine hænder nu! Men jeg finder nok et
nyt smart navn. Dengang jeg lancerede motorscout gik det trægt de første
par måneder, men efterhånden fik sitet 30.000 side visninger og 3.000
unikke besøgende pr. md. og jeg vil tro det vil kunne blive endnu bedre.

Jeg ser frem til reaktioner.

Med venlig hilsen Ken Madsen.

Fra : sumdjFJERN@DETTEring~

Dato : 06-04-05 21:21

Hej Madsen

Tja - måske du selv giver svaret:

"men efterhånden fik sitet 30.000 side visninger og 3.000
unikke besøgende pr. md. og jeg vil tro det vil kunne blive endnu bedre."

Og JEG har savnet alternativet.....

DBA er fin nok, men deres prispolitik er blevet for ublu.
Alt koster penge - det ved jeg om nogen, men DBA er sgu blevet for smarte.

Så byg en site a´la Motorscout, og forlang et anstændig beløb for dine
ydelser,
så skal du se folket strømme til - alle ved jo at intet er gratis...

Mvh & Go Wind

Mike

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-05 22:11

<sumdjFJERN@DETTEringamt.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Jeg er enig, men prøv lige og vend den med Tony, han er vist nok i gang med
et, eller andet på www.dfmc.dk kunne være, at i kunne samarbejde omkring
det.

--
Mvh.
Dannie

Fra : Moller

Dato : 07-04-05 09:49

Dannie wrote:
> [...]
> ydelser,
> så skal du se folket strømme til - alle ved jo at intet er gratis...

   Og når folk strømmer til fra dba af, så kan siden sælges for et
anstændigt beløb til dba ;) hmmmm, hvis man havde tid, så ville det være
et sjovt hygge projekt der kan give lidt penge i kassen.

--
VH
Lars Molnit