Efterlysning af MV Augusta, 2005, 1000 ccm~
Fra : xxx

Dato : 05-04-05 20:51

Hvis der er nogen der ser en rød/sølvgrå MV Augusta 1000 ccm fra 2005,
hører jeg meget gerne fra vedkommende, uanset hvor i landet den evt.
ses eller er set. Medfører henvendelsen, at MCéren findes, så er der
naturligvis dusør. Cyklen er stjålet i nat fra Nørrebro i København.

Telf. 20970272

Hilsen
Flemming Christensen

Fra : Hans Møller

Dato : 05-04-05 23:45

On Tue, 05 Apr 2005 21:50:52 +0200, xxx <ingen_mail@tak.dk> wrote:

> [...]
>ses eller er set. Medfører henvendelsen, at MCéren findes, så er der
>naturligvis dusør. Cyklen er stjålet i nat fra Nørrebro i København.

Er den indregistreret og forsikret? Har hørt at maskiner over 225.000
kr. skal have gps sender installeret m.h.t. forsikring. Hvis det er
tilfældet burde den jo være til at finde igen!

hVh
Hans/NTV

Motorcyklister dør ikke - de bliver slået ihjel

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 06-04-05 07:37

xxx wrote:
> [...]
> ses eller er set. Medfører henvendelsen, at MCéren findes, så er der
> naturligvis dusør. Cyklen er stjålet i nat fra Nørrebro i København.

Hej Flemming,

Har cyklen plader?
Hvis ja, hvad er nummerpladen på den så?

Jeg skal nok holde udkig :)

Kenneth Østrup - <http://blog.riskoger.net/>

Fra : xxx

Dato : 06-04-05 08:17

On Wed, 06 Apr 2005 08:36:33 +0200, Kenneth Østrup
<ksFJERN@skysovs.com> wrote:

>Hej Flemming,
>
>Har cyklen plader?
>Hvis ja, hvad er nummerpladen på den så?

Nej

>Jeg skal nok holde udkig :)

Tak, det må du meget gerne.

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 06-04-05 12:52

Sikker noget lort.

Jeg er lidt nysgerrig for hvordan det er gået til.
I siger den ikke stod på adressen og der var ikke plader på. Så
register-konspirations-teorier kan vi vel udelukke.

Stod den bare på gaden ulåst og med nøglen i tændingen, eller stod
den bag lås og slå boltet fast til gulvet med alarm og hele
pivtøjet.

Jeg spørger ikke for at skulle gå i gang med et større
opklaringsarbejde, men mere for at få en idé om hvilke forholdsregler
der var taget og tilsynelande ikke var nok. For selv at undgå samme
situation.

ja, jeg ved godt en Agusta ikke er en Honda, og ja, jeg ved godt at
hvis de ville have cyklen så kan de ikke stoppes.

Håber for dig du finder den, eller i det mindste ikke bliver pulet af
forsikringen.

Mvh.
Jesper
Honda CB900F Hornet '03

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 06-04-05 13:09

Jesper Nielsen wrote:
> [...]
> hvis de ville have cyklen så kan de ikke stoppes.
>
> Håber for dig du finder den, eller i det mindste ikke bliver pulet af

Forsikring ??? Du kan da vist ikke forsikre en mc der ikke er
indregistreret, eller ???

--
M V H

Peter Jakobsen
KAWASAKI ZX12R '01
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1152

Fra : Orla Pedersen

Dato : 06-04-05 14:05

Peter Jakobsen wrote:

> Forsikring ??? Du kan da vist ikke forsikre en mc der ikke er
> indregistreret, eller ???

Jo, det kan man nu nemt. Been there

mvh
Orla

Fra : Claus Rittig

Dato : 06-04-05 15:19

"Orla Pedersen" <o.pedersen.torsted@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jo, det kan man nu nemt. Been there

Me too. Adskillige cykler.

Rittig

Fra : Richard

Dato : 06-04-05 15:13

Peter Jakobsen wrote:

> Forsikring ??? Du kan da vist ikke forsikre en mc der ikke er
> indregistreret, eller ???

Lige netop i denne situation kunne cyklen evt. være dækket af en
erhvervsmæssig forsikring som tyveri, drifttab el.lign. MV Agustaen
kørte med fast prøveskilt - i det mindste i lørdags - som kun bruges i
erhvervsøjemed, så vidt jeg ved.

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : nd

Dato : 06-04-05 15:48

"Jesper Nielsen" <jesper.bram@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Augustaen holdt mandag aften på Langelinie, på et tidspunkt holdt der et par
kurrerkassevogne. De kørte igen og kom tilbage efter et stykke tid. Da
augustaen skulle hjemover med en SV1000, fulgte den ene kassevogn efter.
Hvis augustaen accelerede kratigt forsøgte vognen at hænge på, hvis SV
gjorde det samme skete der ikke noget. De to cykler skildes og ham på
augustaen mener, at han slap af med kassevognen det sidste stykke hjem......

En tilfældighed?

vh

Niels

Fra : Peter Winther

Dato : 06-04-05 17:45

Lige en lille pudsighed , der var faktisk hele 2 Agusta F4 1000 ved Aagesen
Lørdag.

Fra : Richard

Dato : 06-04-05 17:59

Peter Winther wrote:
> Lige en lille pudsighed , der var faktisk hele 2 Agusta F4 1000 ved Aagesen
> Lørdag.

Åh, hvor fifigt - ved den jeg fotograferede lå der en rød hjelm. Og som
sagt var den på fast prøveskilt - gad vist om det er/var den stjålne MV?

Pæn var den nu, af en rækkefirer at være

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Peter Winther

Dato : 06-04-05 18:45

"Richard" <richardpunktumpade@Se-Epost.dk> skrev i en meddelelse

> Åh, hvor fifigt - ved den jeg fotograferede lå der en rød hjelm. Og som
> sagt var den på fast prøveskilt - gad vist om det er/var den stjålne MV?
>
>Tror det er den sjålne du har fotograferet, chaufføren på den anden havde
en flerfarvet hjelm med spejlvisir som han ikke efterlod på cyklen.

Fra : nd

Dato : 06-04-05 19:22

"Peter Winther" <p.w.j@mail.danmark> skrev i en meddelelse

> en flerfarvet hjelm med spejlvisir som han ikke efterlod på cyklen.

Jep, han har en rød AGV Ti-TECH hjelm.

vh

Niels