Motorcyklister er dårlige rollemodeller
Fra : Carsten Sørensen

Dato : 05-04-05 08:33

http://www.dr.dk/nyheder/indland/article.jhtml?articleID=245092

Okay, det er ikke helt det der står, men den er på grænsen. Der er i hvert
fald en fordom eller to på spil. Mon en tekstil-jakke ville være o.k?

Carsten Sørensen

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 05-04-05 08:43

Hvad mon en motorcykelvest er? Men det er en med indbygget rygbeskytter ala
den fra Dainese....
Hvis det er lædervest, kender jeg da til flere som har en, men som aldrig
har siddet på en MC.....

Det kan blive en lang tråd....

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Simon Nejmann

Dato : 05-04-05 13:41

On Tue, 5 Apr 2005 09:43:03 +0200, "Henrik Nielsen"
<xng@post.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>den fra Dainese....
>Hvis det er lædervest, kender jeg da til flere som har en, men som aldrig

Jeg vil gætte på, at de mener vest med rygmærke - ala rockere.

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann

Fra : Daniel

Dato : 05-04-05 08:44

Det lød jo ellers meget godt alt sammen, hvorend jeg ikke kunne se
hvilken relavans nyheden havde, indtil man når de sidste 2 linier, hmf!

Fra : Bjørn S

Dato : 05-04-05 09:01

Daniel wrote:

> Det lød jo ellers meget godt alt sammen,

Hmpf, nu gider jeg da ihvertfald ikke at gå 9. klasse om igen ;-p

--
/Bjørn, halvammel gris med hang til lædertøj

Fra : m0rt3n

Dato : 05-04-05 11:26

Nu er jeg jo folkeskolelærer. Når jeg synes mit image skal friskes lidt op,
tager jeg MCen ind i skolegården i frikvarteret og laver en koger eller
lignende. Det giver billige point til mig og drengene elsker lidt
maskulinitet i matriarkiet... Mine kollegaer er pissesure hver gang og
finder på en masse regler for at få mig til at lade være, men de er jo bare
misundelige.
-m0rt3n zrx1100

Fra : Torben Scheel

Dato : 05-04-05 12:56

m0rt3n wrote:
> [...]
> finder på en masse regler for at få mig til at lade være, men de er jo bare

Det må være dejligt med et job hvor der er mangel på arbejdskraft..

--
vh
Torben

Fra : Esther

Dato : 05-04-05 17:56

Javist scorer det billige points hos eleverne - og på en 10. klasseskole
ikke kun hos drengene, kan jeg hilse og sige - der er også en del piger,
der synes mc'er er fede (Najr.....jeg har _ikke_ indoktrineret dem *G*)

--
Esther
Yamaha XJ600S & Yamaha Néos 50

Fra : anders majland

Dato : 05-04-05 20:12

> Javist scorer det billige points hos eleverne - og på en 10. klasseskole
> ikke kun hos drengene, kan jeg hilse og sige - der er også en del piger,
> der synes mc'er er fede (Najr.....jeg har _ikke_ indoktrineret dem *G*)

Det gælder allerede fra børnehaven - Der er det begge køn der står på række
og glor når jeg henter sønnike. Der er der dog nok ham og ikke mig der
vinder pointene

/A

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 05-04-05 12:50

m0rt3n wrote:
> [...]
> finder på en masse regler for at få mig til at lade være, men de er jo bare

Totalt i orden - drenge har godt af lidt mandehørm i denne
østrogen-oversvømmede verden (uden at behøve at komme i nærheden af Karl
Mahr-Møller) *lol*

Underviser selv, og det giver altid lidt billige point at komme på
arbejde på MC

--
Dun@nt
Kilo SFau's 's is for silver

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 05-04-05 13:47

"Totalt i orden - drenge har godt af lidt mandehørm i denne
østrogen-oversvømmede verden"

Øhmm, min kæreste underviser også, og hun score da også point når hun tager
Kawa'en på arb...