Kan suzuki gsx 250 1982 køre på blyfri ben~
Fra : jacob andreassen

Dato : 04-04-05 09:23

Vil gerne høre erfaringer omkring dette?
Vh. Jacob Andreassen

Fra : Lars T. Thomsen

Dato : 04-04-05 09:33

> Vil gerne høre erfaringer omkring dette?

Jeg mener, at alle japanske MC'er fra (ihvertfald fra 80'erne) kan køre på
92 oktan blyfri. Dét gør jeg ihvertfald: Uden problemer!

Hilsen
Lars

Fra : Anders Thorup

Dato : 04-04-05 10:06

jacob andreassen wrote:
> Vil gerne høre erfaringer omkring dette?
> Vh. Jacob Andreassen

Min gamle GSX250'er også fra 1982, kørte uden problemer på 92oktan blyfri,,,
så det kan du rolig hælde på den.

MVH / Best Regards
Anders Thorup
Ex. Honda VFR750F ejer
Http://www.dfmc.dk/Anders_Thorup

Fra : Futte & Co.

Dato : 04-04-05 13:52

jacob andreassen wrote:
> Vil gerne høre erfaringer omkring dette?
> Vh. Jacob Andreassen

Alle japsere er tilpasset det "dominerende" amerikanske marked hvor man
har kørt blyfri siden starten af 70'erne.
Da jeg købte den "fine" honda, fortalte tidligere ejer at den skulle ha'
blybensin, det havde han fået oplyst af en bekendt. Se, det troede jeg
jo ikke på, så jeg har lige siden kørt blyfri, og har senere , her i
gruppen, fået bekræftet at en "fin" honda fra 1975 bare skal ha' 92
blyfri.

--
Jørgen , Brøndby, http://dfmc.dk/?id=70
Honda CB550F , den fine årgang 1975

Fra : John Doe

Dato : 04-04-05 14:43

Det vil jeg dælme da håbe. For det er hvad jeg de sidste par år har hældt på
min

mvh
Jesper

Fra : Jan Jensen

Dato : 04-04-05 15:41

On 4 Apr 2005 01:23:19 -0700, jacob.andreassen@mail.dk (jacob
andreassen) wrote:

>Vil gerne høre erfaringer omkring dette?
>Vh. Jacob Andreassen

Jeg ringede engang rundt. bla. til importører

og faktisk alle sagde at....

alle Japaner motorcykler fra 1976 og frem kan køre blyfri.

mvh. >> Jan Jensen <<

Fra : jacob andreassen

Dato : 05-04-05 06:29

TAK FOR ALLE SVARENE

Det er da bare dejligt, så det hælder jeg på fra nu af. Det er snart
også umuligt at finde en tank der har denne special benzin som den
snart må betegnes som.

Vh. Jacob Andreassen