Gitter til en Suzuki hayabusa
Fra : helloo.dk

Dato : 03-04-05 22:35

Hej.
Da jeg var over i KBH og åbne bakken som er blevet et tradition for os
ryttere, så jeg en hayabusa som var rigtig flot. Han havde sat det samme
gitter i alle huller som vender bagud som der er i de 2 lufthuller der
sidder foran til! Det så rigtig godt ud. Han havede godt nok også rødt lys
bag ved, men det er ikke så væsnligt for mig (min cykkel er sort og sølv)
Men er der nogen som ved hvor i verden man kan finde det gitter som bruges
til en hayabusa??
Håber nogen kan hjælpe mig!

Et godt sted at købe billige bagdæk vil også være fint, (den klare jo kun
18
minutter med gassen i bund) Nej. spøj til side.. Det skal være ordenlig
dæk
ikke noget slidbane dæk..
Hilsen Dan

Fra : AW på ZRX

Dato : 04-04-05 16:01

> Men er der nogen som ved hvor i verden man kan finde det gitter som bruges
> til en hayabusa??
> Håber nogen kan hjælpe mig!

http://www.thansen.dk/products.asp?c=439488365&n=1225937564#xy

Sportsgitter. Du bøjer selv og klipper til.

Allan
ZRX 1200 S. (Uden gitter)