Baehr samtaleanlæg
Fra : Peter Vistesen

Dato : 03-04-05 20:12

Hej i gruppen

Efter lang tids søgen efter et samtaleanlæg er valget faldet på et Baehr
anlæg, da det ifølge det jeg har kunnet finde ud af skulle være noget af det
bedste man kan få, men sådan en er jo rimelig dyr, så jeg har fundet en ikke
komplet og brugt på ebay, men står nu og mangler det der skal bygges ind i
hjelmen, altså mikrofon og højtaler.
Er jeg så heldig at der er nogen her i forumet der har nogle til at ligge
som de vil selge, eller som måske kender et sted hvor man kan få dem billig
?

Hilsen Peter - GL650 og CBR600

Fra : Ebo, Odense

Dato : 04-04-05 13:47

Hej Peter.

Jeg har et bearh Verso anlæg liggende.
Jeg har desværre ikke længere headsættene længere.
Eller rette de er ikke i ret god stand.
Men anlæget virker fint men har bare ikke brug for det mere.
Jeg har brugt det i godt 2 år.

Du kan få fat i mig på mail: ebo@bikez.dk

MVH Esben