karbonade synkronisering
Fra : Tom Andersen

Dato : 03-04-05 18:49

Hej

Jeg vil høre om nogen har erfaring med synkronisering af karburatorer på en
2-cylinderet. Er det noget man selv kan gøre eller skal man holde sig langt
væk. Jeg er en rimelig habil gør-det-selv mekaniker i forvejen. Evt. nogen
som ved hvor nogen manometre kan købes ?

venligst Tom

Fra : Armand

Dato : 03-04-05 19:15

Tom Andersen wrote:
> [...]
> væk. Jeg er en rimelig habil gør-det-selv mekaniker i forvejen. Evt. nogen
> som ved hvor nogen manometre kan købes ?

Vacuum-metre!

Louis er vist det lettest tilgængelige sted :-/

--
Armand.

Fra : Jacob XJ600

Dato : 03-04-05 19:25

> Vacuum-metre!
>
> Louis er vist det lettest tilgængelige sted :-/
>
> --
> Armand.

Eller biltema? Søg på vakuum.

Mvh Jacob

Fra : msp

Dato : 05-04-05 01:54

Ja, det er meget godt, men ku de for pokker ikke lave en engelsk site, tysk
er jo ikke verdenssproget og der er nogen som mig der ikke kan tysk.
opstød overstået.
hvor finder jeg et vacuummeter hos louis og hvad sakl jeg søge efter.

Mogens

Fra : Armand

Dato : 05-04-05 18:52

msp wrote:

> [...]
> opstød overstået.
> hvor finder jeg et vacuummeter hos louis og hvad sakl jeg søge efter.

Skriv varenummeret: 10034116 (á firedobbelt vacuum-meter til €50) ind i
søgefeltet og tag den derfra (á warenkorb=varekurv)!

--
Armand.

Fra : Hekto

Dato : 03-04-05 22:57

In article <unW3e.109312$Vf.4159811@news000.worldonline.dk>, armand@mc-
chaufforerne.dk says...
> Louis er vist det lettest tilgængelige sted :-/

Der p.t. har tibud på 2 stk til ca. 25 Euro!
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650 - Suzuki LS650 Savage

Fra : Carl Dragert

Dato : 03-04-05 21:31

"Tom Andersen" <taerenskjold@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> langt væk. Jeg er en rimelig habil gør-det-selv mekaniker i forvejen. Evt.
> nogen som ved hvor nogen manometre kan købes ?

Morgan Carbtune er noget af det bedste du kan få.
Jeg er købte en sidste år og er meget tilfreds både med produktet og
leverandøren.
Giv det ekstra for at få en til fire cylindre, det har din næste mc måske

Hilsen Carl

Fra : Tom Andersen

Dato : 04-04-05 15:09

takker mange gange for svar.

Har hermed kastet mig ud i bestilling af apparatur hos louis (billigst).
Forhåbentligt
bliver det som en leg