Honda Rebel
Fra : Erik Madsen

Dato : 03-04-05 18:47

Hej alle kloge MC venner
Jeg er ved at se, om jeg kan finde en motorcykel til min kone og jeg tænker
på en Honda CMX 450 Rebel. Jeg har i miderlig tid hørt at den model ikke
officielt er importeret til Danmark, men udelukkende er købt hjem af
private.
Er der nogle herinde der ved, hvorvidt dette er rigtigt og hvordan det er
med at få fat i reservedele til den model.
Pas godt på jer selv og vi ses derude.
Hilsen
Erik.
der selv kører K100

--
Skagen - Hvor to have og alverden mødes

Fra : Richard

Dato : 03-04-05 21:23

Erik Madsen wrote:
> Er der nogle herinde der ved, hvorvidt dette er rigtigt og hvordan det er
> med at få fat i reservedele til den model.

Kender ikke modellens historie herhjemme; men generelt er det ikke noget
problem at få stumper hjem til Honda'er, der aldrig har været importeret
hertil. Det er højst et spørgsmål om ventetid på nogle uger; men lur mig
om ikke de fleste sliddele indgår i andre modeller, der har været
importeret og derfor ligger langt fremme på hylderne herhjemme. Husk de
lever af at sælge reservedele, ikke nye cykler...

Hvorfor ikke indlede et formentlig langt og lykkeligt forhold til din
lokale Honda-pusher ved at spørge ham til råds om stumpesituationen?

> Erik.
> der selv kører K100

Ja, ja, det er jo dit valg

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
'85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken

Fra : Jesper

Dato : 03-04-05 23:04

Min kone har haft en Rebel 450.
De blev bygget til det amerikanske marked i 87-88 og Honda måtte desværre
stoppe produktionen da HD truede med at lægge sag an pga. lyd og udseende.
Motoren er brugt i et hav af modeller, og bremsecaliberen er også
standard-vare, så på det punkt er der ingen problemer med at få dele.
Bare sørg for motoren går jævnt og blødt.
Eneste minus er at ekstra udstyr kan være svært at finde til den. Men her
er en god side hvor da kan få flere informationer
http://www.surfmaine.com/rebel/index.html

Held og lykke med den

Jesper