Vask & rengøring i københavn
Fra : Hasse Brandt

Dato : 03-04-05 07:28

Efter nydelse kommer ydelse

De dejlige små forårsdage sætte jo uundgåeligt sine spor på mc'ens funklen,
så rengøringen kommer jeg desværre ikke uden om :-| Jeg er dog fornyeligt
flyttet ind i én ejendom, (ejelejlighed) hvor jeg ikke umiddelbart har
adgang til en vandhane på gadeniveau, som jeg havde tidligere.

Jeg ville derfor høre om der var nogle i Københavns området, der kender til
nogle service stationer,der stadig, som i gamle dage, tilbyder at man kan få
lov til at stå og vaske sit køretøj i hånden og evt. stiller en vandslange
til rådighed, så man kan skylle sin maskine.

Har tidligere haft stor succes med at have en vandslange med almindelig
studs på til at skylle (ikke spule!!) bl.a indersiden af min kåbe.

--
Hasse
Suzuki SV650SK4

Fra : Bo-gsxR

Dato : 03-04-05 07:59

hej
> flyttet ind i én ejendom, (ejelejlighed) hvor jeg ikke umiddelbart har
> adgang til en vandhane på gadeniveau, som jeg havde tidligere.

Næ det kender jeg ikk lige til, men jeg løser det gerne alligevel.
Jeg snupper blot en stor spand varmt vand, en børste og en masse
viskestykker.
det kan også klares på tankstationerne, hvis du har et viskestykke med dig.
og så ellers besøge en ven/familie som har en vandslange hver anden måned
eller ved behov.
bo-gsxR

Fra : Bjørn S

Dato : 03-04-05 10:48

Hasse Brandt wrote:

> [...]
> lov til at stå og vaske sit køretøj i hånden og evt. stiller en vandslange
> til rådighed, så man kan skylle sin maskine.

Q8 på Frederikssundsvej, ude i Husum, lige over Føtex har udendørs
vaskeplads med lavtryks-spuler med shampo und alles. Der er også
muligheter for at afslutte med kalkfrit vand. Det kan klares med 2
polletter.

--
/Bjørn

Fra : Hasse Brandt

Dato : 04-04-05 17:52

Cool, det lyder lækkert, for så bor jeg lige i nærheden. Kunne ikke være
bedre

/Hasse