Forår --> Køre køre Pas på
Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 02-04-05 18:41

Så er det forår i danmark
Vi pudser og kører og smilet kan næsten ikke være i hjælmen

Vi er jo ikke de eneste der har fået forårsfornemmelser --> min fru
moder for eksempel, er strøget i haven og glædes herved, helt fri for at
være til ulempe for andre.

De der driver "have" erhvervsmæssigt, er også på banen, og dette
desværre ikke altid uden ulempe for i hvertfald vi MC'ister

Når vi frydes over de mindre vejes snævre sving, kan der bag næste
hjørne godt vise sig en vejstrækning stærkt præget af deres spor, i form
af jord, møg og gylle så *Pas på der ude.*

De fleste er flinke til at rydde op efter endt arbejde (tak for det),
men som i alle andre befolkningsgrupper er der enkelte der er knap så
flinke.

--
Dun@nt
Kilo SFau's 's is for silver

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 02-04-05 18:54

J.C.Kløve wrote:
> [...]
>
> De fleste er flinke til at rydde op efter endt arbejde (tak for det),
> men som i alle andre befolkningsgrupper er der enkelte der er knap så

Nå ja, jeg smed et par billeder af sølvpilen fra turen i dag
http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=1025

--
Dun@nt
Kilo SFau's 's is for silver

Fra : Hans Møller

Dato : 02-04-05 20:21

On Sat, 02 Apr 2005 19:54:06 +0200, "J.C.Kløve"
<DunantFJERN@X.mail.tele.dk> wrote:

>J.C.Kløve wrote:

>Nå ja, jeg smed et par billeder af sølvpilen fra turen i dag
>http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=1025

Lidt af en frækkert!!
Tillykke med den - ser ud til at den skal du nok få megen fornøjelse
af. Bliver lidt misundelig når jeg så kigger på min gamle rød-gule
ged. Nå jeg ville så nok få ødelagt ryggen og ondt i håndleddene på
sådan een - sagde ræven der ikke kunne nå rønnebærrene.

Skulle du komme til midt/sydjylland så sig til - vi er nogle som gerne
triller en tur.

hVh
Hans/NTV
Motorcyklister dør ikke - de bliver slået ihjel