Malerklemmen ?
Fra : Futte & Co.

Dato : 02-04-05 17:31

Når vejret er som det nú er, og datoen er som dén er, sku vi så ik' lige
ta' en tur på klemmen i morgen eftermiddag. Mødested "tanken på hjørnet
af Torslundevej og Køgevej 234, lige syd for 2630 Tåstrup (kan ikke lige
huske hvad det er for en tank, men LS auto ligger på samme adresse) kl
13.30 ...... , det plejer at ta' ca. 1 time ad de små veje
Der er ikke saltet i lange tider her ude sydvest for København, bare
lige så i ved det

--
Jørgen , Brøndby, http://dfmc.dk/?id=70
Honda CB550F , den fine årgang 1975

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-05 17:45

> [...]
> 13.30 ...... , det plejer at ta' ca. 1 time ad de små veje
> Der er ikke saltet i lange tider her ude sydvest for København, bare

Hehe hvorfor læser du ikke længere nede ? der er allerede en malerklemmen
tråd.. ingen grund til at gøre os der ikke har en cykel på gaden endnu mere
fustreret !! :o/

Mvh
Morten

Fra : Futte & Co.

Dato : 02-04-05 17:55

Juel wrote:

> Hehe hvorfor læser du ikke længere nede ? der er allerede en malerklemmen
> tråd.. ingen grund til at gøre os der ikke har en cykel på gaden endnu mere
> fustreret !! :o/

Hej Morten !
Med afgang kl. 12, jeg mener det er for tidligt. Et senere tidspunkt og
et andet startpunkt passer mig bedre, hvorfor jeg så spørger om andre
vil med
Du ku da låne en cykel af mig, hvis du ikke lige når at få samlet
vidunderet , er du god med højre fod på gearpedalen ?, var lige ude
på bsa'en her i eftermiddag, endda 2 gange, den er altså sjov, sådan een

Fra : Kasper Friis

Dato : 02-04-05 18:10

er du god med højre fod på gearpedalen ?, var lige ude
> på bsa'en her i eftermiddag, endda 2 gange, den er altså sjov, sådan een

Godt det ikke er mig der skulle kører, ville være svært at og vænne mig til
:)

Kasper friis

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-05 18:53

> [...]
> vidunderet , er du god med højre fod på gearpedalen ?, var lige ude
> på bsa'en her i eftermiddag, endda 2 gange, den er altså sjov, sådan een

Ej ej ej, se nu der, så får man chancen for at få lov til at prøve en gammel
klassiker, jeg bukker mange gange og siger tak, men Bilen står på værksted
for at få lavet den frontskade, en kvinde synes den skulle ha, så hun
bakkede ind i den :o/
Så jeg har kun en 30scooter som jeg kan transportere mig på, det er lidt
langt til brøndby :o/

Mvh
Morten

Fra : Futte & Co.

Dato : 02-04-05 19:25

Juel wrote:

> [...]
> bakkede ind i den :o/
> Så jeg har kun en 30scooter som jeg kan transportere mig på, det er lidt

Jamennee Morten, fortvivl ej, thi tilbuddet står ved magt indtil den
bliver solgt, klassikeren altså, Og ikke et ord om frontskader

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-05 20:04

> Jamennee Morten, fortvivl ej, thi tilbuddet står ved magt indtil den
> bliver solgt, klassikeren altså, Og ikke et ord om frontskader

Super Guld

Vil jeg glæde mig til, har aldrig prøvet en gammel maskine før

Mvh
Morten

Fra : Richard

Dato : 02-04-05 19:47

Hej Jørgen,

Futte & Co. wrote:

> Når vejret er som det nú er, og datoen er som dén er, sku vi så ik' lige
> ta' en tur på klemmen i morgen eftermiddag.

Jo tak, det lyder ellers godt, men...

> Der er ikke saltet i lange tider her ude sydvest for København, bare
> lige så i ved det

...pga. saltningen i Fr.borg amt et par nætter i den forgnagne uge valgte
jeg alligevel at vente med at klargøre dem til sæsonen. Så står de trods
alt bedre i deres vintervoks, mens jeg i stedet får ordnet haven til
foråret

Men forhåbentlig til maj så, god tur

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK