24 timers adgang til dba.dk
Fra : Martin Leong

Dato : 02-04-05 12:59

Hvis der er nogen der har annoncer de gerne vil have tlf.nr. på så send
linket til min email. Vær' flinke og brug www.makeashorterlink.dk .

Mvh
Martin Leong

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 02-04-05 13:06

> Hvis der er nogen der har annoncer de gerne vil have tlf.nr. på så send
> linket til min email. Vær' flinke og brug www.makeashorterlink.dk .
-----
Okay jungs..
-Giv mig lige 2 min. til at hente popcorn og cola..

--
--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600

Fra : Richard

Dato : 02-04-05 13:19

Martin Leong wrote:

> Hvis der er nogen der har annoncer de gerne vil have tlf.nr. på så send
> linket til min email. Vær' flinke og brug www.makeashorterlink.dk .

Jacob Bunk, kan du ikke lave et kill-filter på web-interfacet på dfmc.dk,
så vi kan fravælge at få vist malplacerede indlæg som disse ligesom i
vores news reader?

Så slap vi for at scrolle forbi dem - og protestere over dem indimellem

Martin, se dog for h...... at få dba.dk overtalt til at oprette en
opslagstavle til denne trafik - uanset hvor godt du og andre mener det,
hører det altså ikke hjemme herinde

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Martin Leong

Dato : 02-04-05 13:28

"Richard" <rpaderichard@netscape.net> wrote in message
> Martin, se dog for h...... at få dba.dk overtalt til at oprette en
> opslagstavle til denne trafik - uanset hvor godt du og andre mener det,
> hører det altså ikke hjemme herinde

Ok, hvor ser du det henne?

Mvh
Martin Leong

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 02-04-05 13:33

> Ok, hvor ser du det henne?
----
No offence..

Men gruppen hedder dk.fritid.motorcykel ikke "dk.fritid.dba"

Im out of this thread for now..

Fra : Martin Leong

Dato : 02-04-05 16:55

"Oliver Bruchhaus [6000]" <hayabusa@post.cybercity.dk> wrote in message
> No offence..
>
> Men gruppen hedder dk.fritid.motorcykel ikke "dk.fritid.dba"
>
> Im out of this thread for now..

Nej ok, så skulle jeg have skrevet, "hvis der er nogen der har nogen
MC-relaterede annoncer"...

Ville det være OK?

Mvh
Martin Leong

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 02-04-05 17:00

Richard wrote:
> [...]
[szipp]
> Martin, se dog for h...... at få dba.dk overtalt til at oprette en
> opslagstavle til denne trafik - uanset hvor godt du og andre mener det,
> [...]

Arrr
Vær nu sød - dette er da til at overleve

1) Det er ET indlæg.
2) Han udbyder en service - efterspørger den ikke.
3) Han henviser til privatmail og ikke her til gruppen.

Jeg har selv været irriteret (højlydt i denne gruppe) over DBA
indlægene, men det begrænser sig dog til når man "tigger" om adgang -
hensynsfuldt gjort finder jeg udbud til at leve med

Dette vil blive mit definitivt sidste indlæg i en DBA tråd, da dette jo
også er støj.

--
Dun@nt
Kilo SFau's 's is for silver

Fra : Squish

Dato : 02-04-05 17:08

J.C.Kløve wrote:

> [...]
>
> 1) Det er ET indlæg.
> 2) Han udbyder en service - efterspørger den ikke.
> 3) Han henviser til privatmail og ikke her til gruppen.

Enig!

--
Squish
VFR750F

Fra : StoneCold©

Dato : 02-04-05 18:14

> [...]
> gjort finder jeg udbud til at leve med
>
> Dette vil blive mit definitivt sidste indlæg i en DBA tråd, da dette jo

Enig... Kunne man evt. ikke poste sine DBA.dk venligheder i den pågældende
salgs/købs gruppe som man ønsker at hjælpe, for det er vel der de fleste vil
kigge, hvis de er på jagt efter ny cykel el. ligende ???

Steen
No bike at the moment
http://dfmc.dk/?id=101
DMCN# 137
http://www.streetfighters.danmark.nu = Danske Street Fighters

Fra : Richard

Dato : 02-04-05 19:53

J.C.Kløve wrote:

> Dette vil blive mit definitivt sidste indlæg i en DBA tråd, da dette jo
> også er støj.

Ditto, helt enig i "også"

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Schlæger

Dato : 02-04-05 14:40

Martin Leong wrote:

> Hvis der er nogen der har annoncer de gerne vil have tlf.nr. på så send
> linket til min email. Vær' flinke og brug www.makeashorterlink.dk .

Jeg siger ingenting - spiser kiks ......

Mch Schlæger

Fra : Martin Leong

Dato : 02-04-05 16:57

Så lang tid der er nogen der henvender sig med (MCrelaterede) annoncer, ser
jeg ikke nogen grund til at stoppe med at poste "dba.dk" indlæg.
De folk der henvender sig sparer lidt håndører, og de folk der tager afstand
fra indlægende, lader bare være med at læse dem. Så burde alle vel være
glade?

Mvh
Martin Leong

Fra : Knud Dam

Dato : 02-04-05 17:25

"Martin Leong" <mk_leong@hotmail.fjern.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> De folk der henvender sig sparer lidt håndører, og de folk der tager
> afstand fra indlægende, lader bare være med at læse dem. Så burde alle vel

Enig !

; - )

KD

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-05 18:54

> Enig !

2x Enig

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-05 22:27

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse
> vel

> 2x Enig

>3 x enig

Hygge PD

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 03-04-05 15:43

Martin Leong wrote:

> [...]
> fra indlægende, lader bare være med at læse dem. Så burde alle vel være

Ikke enig. Du poster dine indlæg herinde og beder os inddirekte om at se
igennem fingrene med at du snyder DBA for penge. Det er ikke fair - og
folk har lov til at reagere negativt på dit indlæg hver gang.

DBA udbyder en tjeneste, der koster penge for dem at drive. Du betaler
for at bruge deres service og giver derefter andre mulighed for at bruge
et produkt som du har betalt penge for. Det svarer til at give din
busbillet videre så andre kan køre på den - i princippet er det en
(omend mild) slags tyveri/hæleri. Helt ærligt så synes jeg ikke det er
respektfuldt overfor DBA - og jeg synes personligt ikke at det hører til
i DFM.

Bare mine 2 cents.

--
Tony