Svejsehjææælp!
Fra : Studen

Dato : 01-04-05 18:17

Så er den gal. Jeg kan ikke komme videre med samlingen af min katana, før
jeg har fået svejset "støddæmperbeslag" (på svingarm som er beregnet til
monodæmper), "bagbremsestop" (på indersiden af svingarmen ala CBR600) og
styrstop. Jeg har igennem længere tid været lovet hjælp fra en hjælpsom
smed, men han bliver ved med at brænde mig af, så nu må jeg finde på en
anden løsning. Jeg havde regnet med at få disse ting ordnet i denne weekend,
så jeg kunne hygge mig med selve samlingen i hverdagene efter arbejde.
Desværre er det røget i vasken, så nu er gode råd dyre.

Forslag, ideer, tilbud osv. modtages med kyshånd

Mvh

Morten

Fra : Martin Leong

Dato : 01-04-05 18:39

"Studen" <studen@gmail.com> wrote in message
> [...]
> arbejde. Desværre er det røget i vasken, så nu er gode råd dyre.
>
> Forslag, ideer, tilbud osv. modtages med kyshånd

Kan du ikke bare finde en anden smed?

Mvh
Martin Leong

Fra : Juel

Dato : 01-04-05 19:31

> Forslag, ideer, tilbud osv. modtages med kyshånd

hvor i dk, jeg skal ha svejset noget mandag, kender en der kan..

Mvh
Morten
Næstved

Fra : Studen

Dato : 01-04-05 19:54

"Juel" <starchild@starchild.dk> wrote in message

> hvor i dk, jeg skal ha svejset noget mandag, kender en der kan..

Bor i storkøbenhavn, men er ikke bange for en lille køretur - dog inden for
sjælland. Dog kan det godt blive et problem med en hverdag, dag jeg først
har fyraften med 17.30-tiden... Hvad er det du skal have svejset, og er han
dygtig? :)

Mvh

Studen

Fra : Juel

Dato : 01-04-05 20:04

> [...]
> sjælland. Dog kan det godt blive et problem med en hverdag, dag jeg først
> har fyraften med 17.30-tiden... Hvad er det du skal have svejset, og er

Jeg kan høre ham hvad tid vi gør det, og om han ikke er frisk på lidt ekstra
$$ Jeg skal ha svejset lidt småting

Er det ikke bare at køre ud til den lokale smed ?

Og Ja han er god, ligner maskinesvejsninger

/Juel

Fra : Studen

Dato : 01-04-05 20:09

> [...]
> $$ Jeg skal ha svejset lidt småting
>
> Er det ikke bare at køre ud til den lokale smed ?
>
> Og Ja han er god, ligner maskinesvejsninger

OK - tak for tilbuddet. Ligger lige nu i "forhandlinger" med en anden smed,
der kan hjælpe i weekenden. Tror sgu bare det bliver den løsning.... Du må
meget gerne spørge alligevel, hvis forhandlingerne skulle gå i "hårknude" :)

Studen

Fra : Armand

Dato : 01-04-05 23:35

Studen wrote:
> Så er den gal. Jeg kan ikke komme videre med samlingen af min katana, før
> jeg har fået svejset "støddæmperbeslag" på svingarm, "bagbremsestop" på
> indersiden af svingarmen og styrstop.

Holddakæft!
Har du ikke lige lakeret det stel??

--
Armand.

Fra : Studen

Dato : 01-04-05 23:43

> Holddakæft!
> Har du ikke lige lakeret det stel??

Jo da, der skal heller ikke svejses på stellet. Eller hvad tænkte du på?

Fra : Armand

Dato : 02-04-05 02:23

Studen wrote:
> "Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote in message

> Jo da, der skal heller ikke svejses på stellet. Eller hvad tænkte du på?

Styrstop!
Sidder de ikke på kronrøret?

Er bagsvingeren ikke også nylakeret?
Skulle støddæmperbeslaget ikke svejses på bagsvingeren?

--
Armand.

Fra : Studen

Dato : 02-04-05 07:45

> Styrstop!
> Sidder de ikke på kronrøret?

Styrstoppene sidder på nedre gaffelbro

> Er bagsvingeren ikke også nylakeret?

Nej - ikke min kop the

> Skulle støddæmperbeslaget ikke svejses på bagsvingeren?

Jo :)

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-05 10:31

Studen skrev i meddelelsen <424e4943$0$688$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...

>"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote in message

>Nej - ikke min kop the

>Jo :)

Aluminiumprofil svinger ? Have fun ! Husk at den længere svinger fordrer
anden placering af dæmperne end den originale Suzuki svinggaffel. Der er et
lille regnestykke der skal gå op... :-|

mvh
Orla, som ved at profilrørene er papirtynde...

Fra : Armand

Dato : 02-04-05 11:48

Studen wrote:
> "Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote in message

> Styrstoppene sidder på nedre gaffelbro

OK!
Nyt subj: Aluminiums-svejsehjææælp!

--
Armand.

Fra : Studen

Dato : 03-04-05 22:51

> OK!
> Nyt subj: Aluminiums-svejsehjææælp!

Tak for endnu en rettelse. Hvad skulle der ikke blive af mig, hvis......

;)