Fællestur søndag Aalborg
Fra : Janner

Dato : 01-04-05 15:57

Møde og fællestur
Stedet er Lundby Krat ved Gistrup, på Hadsund Landevej ved pølse-, is- og
kaffe-biksen på rastepladsen.
Tidspunktet er den første søndag i måneden.
Første gang d. 3/4 ved 13 tiden og frem?

Bliver også annonceret på www.gugmc.dk samt www.aprilia-club.dk/ , alle er
velkomne .. til oplysning vil der nok komme 99,8 % sports agtige cykler

Hygge

Jan
RSV1000 Tuono

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 01-04-05 17:49

Janner wrote:
> [...]
> velkomne .. til oplysning vil der nok komme 99,8 % sports agtige cykler

Nice.. Det virker.....

Jeg postede nedenstående her i NG d. 30/3 16:55..

Men fortæl det endelig videre...

Thore

Fra : Lars T. Thomsen

Dato : 01-04-05 17:56

> Nice.. Det virker.....
>

> Jeg postede nedenstående her i NG d. 30/3 16:55..
>
> Men fortæl det endelig videre...

Noget andet er, at dit (Thore) indlæg ikke indeholdte nogen info om, hvilke
MC'er der ville dukke op på turen. Jeg ville tro, at I vil finde det
særdeles u-spændende, hvis jeg troppede op med min overkørte 250 ccm
plejehjemsbeborer.

Hilsen
Lars

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 01-04-05 18:00

Lars T. Thomsen wrote:

> [...]
> MC'er der ville dukke op på turen. Jeg ville tro, at I vil finde det
> særdeles u-spændende, hvis jeg troppede op med min overkørte 250 ccm

Det var skam med fuldt overlæg..
Alle er meget velkomne bare man er på MC..

Det drejer sig ikke om kubik og HK, men om det fællesskab vi har fordi
vi er MC-ister

Thore

Fra : Lars T. Thomsen

Dato : 01-04-05 18:41

> Det var skam med fuldt overlæg..
> Alle er meget velkomne bare man er på MC..
>
> Det drejer sig ikke om kubik og HK, men om det fællesskab vi har fordi
> vi er MC-ister

En rigtig OK holdning! - Thumbs up herfra!

Hilsen
Lars

Fra : Janner

Dato : 01-04-05 20:47

> Det var skam med fuldt overlæg..
> Alle er meget velkomne bare man er på MC..
>
> Det drejer sig ikke om kubik og HK, men om det fællesskab vi har fordi vi
> er MC-ister

Yees alle er mere end velkomne ,,,,,, det med sporten var blot til evt. info

Vi sås (Hvis man ikke skal på over arbejde som altid)

Hygge

Jan
RSV1000