|
| Neddroslet eller ej Fra : John Kristensen |
Dato : 01-04-05 11:54 |
|
Hej
Jeg arbejder hårdt på at få en VFR, men har erkendt at det ikke bliver i
år eller næste. Jeg vil så trøste mig i mellemtiden med en nyere Suzuki
GS500E, men er kommet i vildrede om hvordan man sikre sig man ikke køber
en neddroslet model, fremgår det af registreringsattesten ?? - det er en
DK motorcykel på plader.
Jeg har fået oplyst at hvis den er fabriksneddroslet, har den en anden
typebetegnelse, men hvordan er det lettest at "se" om den er neddroslet
EFTER køb ?? - altså uden at få den på rullefelt.
John
| |
Jes Vestervang (03-04-2005)
| Kommentar Fra : Jes Vestervang |
Dato : 03-04-05 21:44 |
|
gbille@gmail.dk (John Kristensen) writes:
> Jeg har fået oplyst at hvis den er fabriksneddroslet, har den en
> anden typebetegnelse, men hvordan er det lettest at "se" om den er
> neddroslet EFTER køb ?? - altså uden at få den på rullefelt.
Morten Dahl skrev i Message-ID: <1H2Z4.62$k3.85199@news0.mobilixnet.dk>:
,----
| De gamle GS500 fra tidlig 90´rn havde 52HK, de nyere har kun 45HK,
| forskellen ligger i indsugningstragtene fra spjældene, på de
| gl. stikker de kun llige op i luftfiltret, mens de på de nye stikker
| næsten til top i filtret,
`----
Om man kan kalde det en fabriksneddrosling ved jeg ikke. Alternativt
kan man jo også købe 34 hk-droslede ny gs500'ere.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R
| |
|
|