/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Neddroslet eller ej
Fra : John Kristensen


Dato : 01-04-05 11:54

Hej

Jeg arbejder hårdt på at få en VFR, men har erkendt at det ikke bliver i
år eller næste. Jeg vil så trøste mig i mellemtiden med en nyere Suzuki
GS500E, men er kommet i vildrede om hvordan man sikre sig man ikke køber
en neddroslet model, fremgår det af registreringsattesten ?? - det er en
DK motorcykel på plader.

Jeg har fået oplyst at hvis den er fabriksneddroslet, har den en anden
typebetegnelse, men hvordan er det lettest at "se" om den er neddroslet
EFTER køb ?? - altså uden at få den på rullefelt.

John






 
 
Jes Vestervang (03-04-2005)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 03-04-05 21:44

gbille@gmail.dk (John Kristensen) writes:

> Jeg har fået oplyst at hvis den er fabriksneddroslet, har den en
> anden typebetegnelse, men hvordan er det lettest at "se" om den er
> neddroslet EFTER køb ?? - altså uden at få den på rullefelt.

Morten Dahl skrev i Message-ID: <1H2Z4.62$k3.85199@news0.mobilixnet.dk>:
,----
| De gamle GS500 fra tidlig 90´rn havde 52HK, de nyere har kun 45HK,
| forskellen ligger i indsugningstragtene fra spjældene, på de
| gl. stikker de kun llige op i luftfiltret, mens de på de nye stikker
| næsten til top i filtret,
`----

Om man kan kalde det en fabriksneddrosling ved jeg ikke. Alternativt
kan man jo også købe 34 hk-droslede ny gs500'ere.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177511
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408589
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste